vrijdag 4 januari 2019

Wat was het leuk en goed


Dat was de eerste kennismaking vandaag met de vriend van onze dochter en wat was het gezellig en voelde direct zo vertrouwd ,Geen moment stilte of ongemakkelijk gevoel want wat hebben we veel gekletst en wat kennen we ook nog eens veel dezelfde mensen .De mannen lijken veel op elkaar ,niet wat betreft uiterlijk [op de bolle buikjes na] maar in gewoontes en wat hebben dochter en ik moeten lachen daarom . Ook zag ik gewoontes van mezelf terug in haar ,steeds een hand op zijn been of even kriebelen in zijn nek en dat is iets wat ik ook altijd doe als ik naast mijn man zit . Bij het afscheid heb ik gezegd ,zorg goed voor mijn meisje en het antwoord was ,beloofd! Echt ik hoop zo dat ze eindelijk echt het geluk gevonden heeft want dan ben ik echt een heel blije moeder
Liefs Elisabeth 

8 opmerkingen:

  1. Kippenvel! En wat een toegevoegde waarde in het leven van jullie allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend fijn om te lezen. Ik hoop met jullie mee dat ze het geluk gevonden heeft. Dat zou heel erg mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, een traantje in m'n ogen, wat schrijf je dit liefdevol. Wat fijn, zo'n aanwinst in je familie te mogen verwelkomen, en je dochter gelukkig zien, dat is toch wel het mooiste wat je je als moeder kunt wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och wat heerlijk om te lezen elisabeth, ik gun jullie allen het geluk toch zo
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid lees ik in je woorden en ook de Moederliefde ontbrak niet daarin. Fijn dat het zo goed is verlopen. Wens hun ook veel geluk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben ik blij voor je! Wat heerlijk om te lezen. En ik zie je genieten. En wat fijn dat het klikte. Het heeft vast een mooi vervolg.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn,voor jou en je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi om te lezen Elisabeth! Je wilt je kinderen gelukkig zien en dat gaat met je dochter de goede kant op. Leuk ook die overeenkomsten. Hoop ook dat ze heel gelukkig zal blijven, want dan ben jij het ook! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...