donderdag 11 juni 2020

Weinig te bloggen

Gaat het goed ? nee echt niet ! Zo ontzettend afgeknapt door het GGZ ,ik moet helemaal bijkomen .Slapeloosheid en veel meer paniek aanvallen . Ik heb even rust genomen maar nu weer verder knokken .Hoe verder tja gewoon doorgaan met ademhalen en weer bezig mijn conditie te verbeteren .Maar er blijven nog steeds kleine geniet momentjes en dat houd me op de been .Jammer dat ik niets leukers te melden heb maar dat komt vast en zeker wel weer .
Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Elisabeth, ik vind het al goed dat je wat van je laat horen en dat je ook blijft schrijven.Want dat is ook heel goed dat je dit doet.Helpen kan ik je helaas niet want dat is iets wat je zelf wel kan maar kan je wel mijn lieve groetjes overbrengen en daarbij schrijven dat je echt niet de enige bent want er zijn heel veel mensen die met hetzelfde zitten. En hou die kleine geniet momentjes vast. Lg, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg jammer! Gelukkig lukt het nog steeds om de mooie dingen te blijven zien.
    Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een groot goed,dat zien van die kleine momentjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is fijn iets van je te horen, al had ik liever goed nieuws gelezen. Teleurstellend dat de GGZ niets voor je heeft betekend. Knap dat je nog fijne genietmomentjes hebt. Houd die erin!
    Sterkte en dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kleine genietmomentjes, hou je daaraan vast! Ik heb in mijn leven gelukkig maar weinig de GGZ nodig gehad, maar die enkele keer dat dat moest heb ik ook niet als goed ervaren. Wel heb ik hulp gevonden buiten het reguliere circuit, mensen met wie het echt klikte. Maar dan zitten er kosten aan verbonden, helaas. Bij de GGZ heb je je hulpverlener niet voor het kiezen, en ik vond het verschrikkelijk hoe ongeinteresseerd de mensen waren waar ik mee te maken kreeg. Ik, en jij, wij zijn meer waard!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem6/12/2020

    Het leven is niet zwart wit, maar multicolor. Fijn om dat te zien! Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig zijn er nog dingetjes waar je blij van wordt Elisabeth.
    Fijn dat je toch een blogje plaatst.

    lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat je bent afgeknapt op de GGZ kan ik me goed voorstellen als ik lees wat je met ze hebt meegemaakt. Fijn dat er toch nog wel kleine genietmomentjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat naar dat je zo afgeknapt bent. Je hebt al zoveel meegemaakt. Gelukkig kun je toch beetje genietmomentjes van genieten. Fijn weekend. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem6/12/2020

    Je zou kunnen overwegen om (met doorverwijzing van je huisarts) naar een door je zelf uitgekozen psycholo(o)g(e) te gaan. Kost wel wat, maar je zou ook 1 x per maand of 1 x per 2 weken kunnen gaan. Als ik me niet vergis kan je dat opvoeren als specifieke zorgkosten en zo van de belasting af trekken. Wel goed van te voren uitzoeken of het financieel allemaal lukt en of het echt aftrekbaar is. Ik ken toevallig een hele lieve en goede psychologe bij jou in de buurt.
    N.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik al geprobeerd maar helaas .Lange wachtlijsten en 130 euro per consult is voor mij niet op te brengen .Misschien kun je mij vertellen wie de psychologe is, ik zet even moderatie aan en hoop dat ik antwoord krijg van je

      Verwijderen
  11. grrrrr, die GGZ... ik heb het idee, dat jij het beter alleen doet als met hun....
    misschien is dat wel een idee.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem6/12/2020

    Ik heb nog even voor je opgezocht, maar de psychologe blijkt net met pensioen gegaan te zijn. Ik had het je zo gegund. Hou moed, jou hulp komt echt wel, misschien is dit niet de vorm waarin je het moet zoeken. Ik blijf met je meedenken!
    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het valt allemaal niet mee, hè? Zo jammer dat je niet gehoord wordt.
    Ik begrijp wel wat je bedoelt. En hoe je je voelt. Het bloggen schiet er bij mij ook in.
    Ik wens je heel veel beterschap en sterkte.

    Dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wilde toch even aan jou doorgeven. Ik weet dat jij pauze neemt. Wijn zijn weer terug naar Yova. Nogmaals veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...