woensdag 29 juli 2020

Pfff

Wat voelde ik me vandaag weer oud.toen ik bloed moest laten prikken en ja ik heb het weer te lang uitgesteld .De ong 10 minuten fietsen naar het Meander durf ik niet meer aan omdat ik een goede stoeprand nodig heb om op mijn fiets te kunnen stappen want dat tochtje kan ik best nog wel  ,maar helaas zijn er langs die weg geen stoepranden en als ik af moet stappen kom ik niet meer op mijn fiets De taxi stond vlakbij en tja dan moet ik instappen pff zo moeizaam dat gaat..Gelukkig heeft het bedrijf geweldige chauffeurs de heel geduldig zijn . In het ziekenhuis maar in de rolstoel en ow wat haat ik dat .Nu maar afwachten wat hier weer uitkomt .Boodschappen doe ik nog steeds zelf al gaat het lopen moeizaam moe en mijn benen zijn heel dik en pijnlijk en ik word gek van de jeuk ,ook mijn eetlust is nul komma niks .Soms fiets ik dan toch een extra rondje zo'n 15 min en dat lukt wel .Douchen moet ik zittend en eten koken in fases want ik tril als een juffers hondje .Ik weet ik ben te laks maar steeds die taxi's zijn zo duur en ik steek een beetje [ heel erg ]mijn kop in het zand en hoop op een wereld wonder .Zo dat was mijn klaagzang weer even
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem7/29/2020

    Kun je geen diabetes hebben? En gemeentes hebben via de WMO vaak taxibonnen of andere mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geen diabetes .En voor taxi bonnen en dergelijke is ons inkomen te hoog .We lis er de regio taxi maar dan moet je vaak een uur of langer wachten en dat zie ik niet zitten ,dus het moet maar even zo

      Verwijderen
  2. Oh Elisabeth...ik vind het moeilijk om te reageren want wil geen betweter zijn maar ik heb het gevoel dat je zo in de steek gelaten wordt.
    In jouw geval, en ik heb dat zelf ook gedaan, zou ik toch verder zoeken. Je bent nog zo jong, en er zouden nog zoveel mooie jaren voor je moeten komen.
    Ik ben enorm geholpen door Fred Blaauw in Tynaarlo, kijk eens op zijn website of bel hem gewoon eens.
    Zo'n warm en kundig mens, het is echt de moeite van het proberen waard.
    Ik wens je sterkte en heel vel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel liefs, niet vel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weet dat ik aan je denk en echt hoop dat er nu eens wat uitkomt want dit moet toch echt eens gevonden worden wat er aan de hand is. Kan je slechts mijn luisterend oor aan bieden maar ik ben wel trots op je meis en ook dat je toch gaat fietsen. Want dat is heel goed voor de benen zodat het vocht daar wat weg gaat want dat houd je volgens mij ook teveel vast. En Zelf douche ik ook zittend hoor, want ben al eens omgekukeld. Stuur je hierbij mijn lieve groetjes weer. LG, Tine en blijf je gevoelens opschrijven want dat is heel goed.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vind ik het naar voor je. Toch is het goed dat je steeds meer dingen lijkt te ondernemen en ook dingen alleen doet. De wil is er wel, nu het lichaam nog.
    Sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Elisabeth

    Wat naar allemaal en ook een beetje onbegrijpelijk dat er niets gevonden wordt. Misschien een specifiek iets? Je houdt duidelijk vocht vast en dat heeft toch een oorzaak? Kan geen enkele arts iets vinden?
    Goed dat je blijft bewegen. Stoer van je. En dapper. Ik hoop dat er snel een oplossing komt. Weet dat ik aan je denk, meiss.

    Dikke knuffel, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat moeilijk allemaal. Loop je wel regelmatig je mooie tuin heen en weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop op een wonder met jou, Elizabeth. Heel veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. is een lage instapfiets misschien een idee? ik had vroeger ook stoepranden nodig om op te stappen en deze fiets scheelde alles qua makkelijker op- en afstappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heftig allemaal zeg... Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...