maandag 17 mei 2021

Dat was de Eerste

Poeh poeh wat heb ik er tegenop gezien die vaccinatie .Maar gisteravond ''mocht'' ik eindelijk en de twee weken voor mijn afspraak gingen zo tergend langzaam. Gezien het feit ik altijd erg sterk reageer op medicatie wilde ik eigenlijk afzeggen ,maar grotendeels beschermd zijn is toch ook een heel fijn idee .Ben ik echt bang geweest om Corona te krijgen ? nee niet echt wel ben ik zo voorzichtig geweest als mogelijk was . Nu heb ik een beetje een beurse arm en ben best wel brak en slaperig en heb flinke hoofdpijn maar ach als het daarbij blijft .Ik was verbaasd over de enorme drukte op die locatie maar alles werd in goede banen geleid ,respect voor al deze mensen van de GGD en de vrijwilligers ! En niet te vergeten mijn eigen  lieverd met zijn eindeloze geduld met deze angsthaas ,die schat is echt goud waard .Ik heb mezelf vandaag maar een mooi mandje zomerbloeiers cadeau gedaan .Inmiddels staat het hier buiten aardig vol al heb ik alles nu toch even onder ons afdak gezet want met die constante regen dreigen ze te verdrinken . NU hopen dat het eens echt Lente zal gaan worden maar dat lijkt er nog niet in te zitten 

Fijne week,liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Gelukkig is de eerste prik achter de rug. Ik krijg woensdag. Tweede prik de helft juni. Gelukkig is bij jou wat goed gegaan. Hoofdpijn en slaperig komen vaak voor bij prikje. Ik ben ook benieuwd ernaar dat alles goed gaat.Ik ben wel bang voor corona. Gelukkig ben jij doorgezet. Weer is super slecht. Regen en hoe. Er komen nog meer paar dagen eraan. Lente.... Lijkt wel herfst. Leuk dat je mandje bloeiers er staat. Bij ons zuip ook van al die regen. Niet goed. Ik had net dooie bloemen eruit gehaald. Ik wens jou fijne week. Groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook gegaan 14 mei en was net zo sceptisch al jij. Had vele telefoontjes van te voren gepleegd omdat ik met mijn stollingsproblemen zat wegens mij ernstige hart en vatproblemen en ik kreeg daar een goed gesprek met een verpleegkundige en ze vond het ook moedig dat ik toch kwam. Werd op een oranje stoel gezet en men kwam ook steeds vragen hoe het ging maar ik voelde toen nog niks. Moest ook een uur blijven De volgende dag had ik slechts een pijnlijke arm en was ook erg moe. Nu gaat het weer wat beter en ik heb Pfizer gehad. Ben wel blij dat ik doorgezet hebt. De tweede ontvang ik dan op dezelfde manier op 18 juni en ik ik denk dat ik dan mijn andere arm maar pakt want kon nu niet goed mijn rechtse gebruiken. En ik ben rechts. Ben ook heel trots op jou hoor. xx Ik bedankte hen allen hier ook voor de goede verzorging. Vele waren niet op komen dagen en dat is wel jammer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.s, ook bedankt voor je mooie reactie bij mijn gebed voor een paard en ik begrijp heel goed dat je er bang voor bent maar in de reactie stond ook een mooie tip en wellicht is dit wat voor jou om van je angst af te komen. Want als je deze angst ook kan overwinnen is dat weer een trofee waard voor jou erbij. Liefs van mij. Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed, die heb je achter de rug! Ja, de tweede nog, maar dat zal misschien niet meer zo eng zijn. Gefeliciteerd! Zoals Tine zegt: een trofee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo lieverd, daar ben ik weer even en ik deel nu een link want ik heb bij dit gedicht wat ik eens schreef ook wat woorden voor jou er nu onder er bij gezet. https://tinedejong.blogspot.com/2016/04/wees-trots-op-wie-je-bent.html zoek en je vind het want jij modereer dan wel niet en ik ken ook je e-mail adres niet dis deed ik het maar op deze manier en ja schat we mogen echt trots zijn op ons zelf. En zo zie je ook dat alle barricades zijn te overwinnen. Je moet er nu alleen nog maat in gaan geloven. Deel rustig mijn woorden met de link want anderen kunnen ook een bemoediging of troost hier in vinden. xxxx liefs je blog vriendin, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je durfde en gelukkig niet beroerd. Ik ben nu stand-by oppas voor het hondje van een vriendin,mocht ze echt beroerd worden. Gelukkig nog niet nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed dat je gegaan bent. En je man is zeker een lieverd. Ik wilde graag gevaccineerd worden. Tussen de afspraak en de prik zat een week.
    Ik had alleen last van de plek waar geprikt was. Verder niets. Kiplekker. 6 juni de tweede. Ik kijk er naar uit. Er kan nu wat meer maar ik ben nog steeds voorzichtig.

    Zoon heeft zaterdag zijn eerste prik gehad. Heel blij mee. Hij heeft MS en zag er erg naar uit.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach jee, nu is het klaar:-) fijn dat je wat zekerheid hebt gekregen door de prik

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat goed voor je dat je het gehad hebt. Hou je ons op de hoogte hoe het met je gaat?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn man heeft gisteren ook zijn eerste vaccinatie gehad, maar kon bij de huisarts terecht. Daar stond een flinke rij, maar het had toch iets huiselijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed dat je gegaan bent. En je hebt een lieve man!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk dat je er ook een logje aan waagt en dat je jezelf verwend hebt. Jouw man is er een uit duizenden! Ik mag vrijdag voor de 2e!
    Komt allemaal goed! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat dit de symptomen zijn die iedereen ervaart.
    Ik was mij bij de 1ste prik van niks bewust, maar 2 dagen later heb ik de hele dag gemaft. We kunnen niet anders maar we zijn op weg naar onze vrijheid. Stel het wel met u schat en draag zorg voor uw plantjes. Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb ook de eerste prik gehad Elisabeth.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...