zondag 29 augustus 2021

En daar lag ik dan

Het verdriet om Mikki is nog steeds heel heftig en het gemis zo ontzettend groot  Ik slaap slecht en mijn eetlust zit op het nulpunt helaas . Gisteren ben ik aangereden door een pakket bezorger van post nl met zijn bus .Hij ging te kort door de bocht en ik raakte zijn buiten spiegel en knalde van mijn fiets .Mijn ribben zijn pijnlijk en mijn rechterarm ook ,verder wat blauwe plekken hier en daar .Maar blij dat er niets gebroken is .Mijn grootste nachtmerrie werd dus waarheid gisteren .Ik ben nu in een soort shock toestand en zie steeds die bus op me afkomen en heb vannacht 3 uur rillend van de stress in mijn bed gelegen .Mijn fiets is een ramp en ik zal waarschijnlijk een nieuwe moeten kopen .De zaak moeten we nog afhandelen .Ik ben heel netjes en goed behandeld door hem en nog twee heel lieve dames die het zagen en hoorden gebeuren en hij heeft me thuis gebracht met mijn kapotte fiets .Nu moet ik mezelf weer een beetje terug zien te vinden hoe dan ook .Ik had graag een leukere post gedeeld maar helaas 

Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Lieve Elisabeth, wat sneu nou.
    Gelukkig is het toch nog redelijk afgelopen.
    Ik hoop dat de pijn snel wegtrekt.

    Ik kan me voorstellen dat je Mikki mist.
    Ik wou dat het anders was meis.

    Sterkte en lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schrik! Succes met de afhandeling en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel veel in korte tijd. Gelukkig niets gebroken. Sterkte met "beter"worden in alle opzichten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schrik zeg! Zo'n chauffeur die de bocht te kort neemt... Dan ben je als fietser kwetsbaar. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Elisabeth, wat naar voor je! Daar kun je behoorlijk last van hebben ja, ondanks alle goede zorgen.
    Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach lieverd, wat een pech! En ja dat je het steeds weer beleeft kan ik me voorstellen, ik had het ook. Trouwens nog wel eens als ik eraan denk. Is al 3 jaar geleden. Daarna ook nooit meer op de elektrische fiets gereden.
    Ik keek net in mijn Feedly en zag je berichtje! Is alweer een paar dagen geleden ook. Heel veel beterschap en hopelijk vallen in ieder geval de lichamelijke kwetsuren mee. Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje!!! Wat een schrik Elisabeth, dit wist ik echt niet. Ik lees ook van Mikki dus ik loop werkelijk giga op achter.
    Dat je aangereden wordt is al een ramp op zich en het kan wel fijn zijn dat die man zich goed om je bekommerd heeft maar dat neemt niet weg dat je nog niet van des schrik af bent. Ik hoop voor jou (ik zie ook dat dit een laatste post is van je) dat je weer heel snel opknapt hoor want dit kan je echt niet erbij gebruiken!!!
    Veel liefs en sterkte meis.
    Lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve Elisabeth, Kom je gewoon even een lieve groet brengen en hoop dat het al wat beter met je gaat. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...