maandag 28 augustus 2017

En zo is het


13 opmerkingen:

  1. Ben het hier helemaal mee eens, maar soms zo moeilijk, ben vaak te snel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen is altijd goed en alleen al om het plaatje...tja die kom je gewoon tegen en dan moet er wat bij verzonnen worden.
    Gelukt dus ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    ja plots herkende ik de pijn , had dat vele malen in de andere schouder als ook in die elleboog , na ik weet niet hoeveel spuiten werd ik aan beide geopereerd , slijmbeurs ontsteking nu aan de linkerkant , maar wel vreemd dat ik er op maandagochtend last van kreeg na rustige dagen weg , zal wel
    spuit zit er in , ik weet de oefeningen nog om dat spul goed door te laten stromen , ipv paracetamol heb ik nu Ibuprofen , 2 in 1 zeg maar , ontstekingsremmer en pijn stiller , ik zal snel weer als nieuw zijn hihi , moet ook wel , loop de wijken nog een keer met een enkel reclameblaadje van gallengall , proost :)
    nu ik zeker weet wat het is , ben ik al meer gerust , neemt wat tijd en die heb ik nog wel wat :)
    over het bellen over de uitslag van bloedtest , wij deden dit altijd al zo , tevens ook een gesprek over het 1 en ander , buikje biertje en zo meer , je snapt het wel , toch
    een prachtige en ware spreuk hier , ik leef er zo'n beetje na , de tijd van haast en maar door gaan is geweest
    ik kijk nu natuurlijk de koers en zo ook wat eten , met de 1ste pil
    en op naar een rustig avondje tv , nog een idee voor een film ?
    smakelijk en fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Elisabeth
    ja dat doet flink zeer , zodra je de arm ook maar ietsje beweegt , ook mijn pijn grens ligt wel wat hoog , maar deze hield ook een keer op hoor
    ik weet van de nare bijwerking welke die troep kan geven , maar gelukkig nooit iets van gemerkt , en als toen ik weer eens kwam voor zo'n spuit zei die dokter nee die krijg je niet , we gaan snijden hihi , nooit geen last meer tot nu dus :)
    ik zal goed op me zelf passen hoor , komt helemaal goed
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zo zou het moeten zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Diep ademen, nadenken en tot tien tellen... soms een stapje terug...
    Het valt niet altijd mee, maar is vaak wel het beste.

    Wijsheid wat je hier neerzet lieve Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem9/01/2017

    Klopt helemaal! Zouden we vaker moeten doen!

    Fijn weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha die Elisabeth
    ja ik wist dat het ff zou duren hoor , maar ik liep nog wat reclame blaadjes weg en merkte de verbetering gelijk bij de wat hogere brievenbussen hihi
    ook ik nam flink toe in 2007 , en kreeg het er ook nooit meer echt af , nu het is mij goed , ik voel me goed :)
    ik heb geen last van de rook als ik met anderen ben die roken , het stoort me niet , gelukkig
    wens jullie al vast een fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kwam in 1ste instantie er 10 kg aan , wist er nog wat af te krijgen de 1ste jaren maar nu ben ik 12 kg zwaarder dan in 2007 hihi
    ja om elkaar denken is een goede zaak , zeker als er problemen komen door het roken
    nee hoor ik houd nog fijn wat dagen m'n gemak , heb wat HH klusjes te doen en verder RUST
    fijne avond groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elisabeth,

    een hele ware spreuk maar we reageren ook door emoties wel eens anders. Prachtig plaat trouwens~~~~~
    Denk om jezelf hé.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...