zondag 13 augustus 2017

Tuingevoel


Tja de tuin kriebels waren dit jaar niet heel erg aanwezig en foto's maken heb ik niet of nauwelijks gedaan .Dus maar een paar plaatjes van vorig jaar.
 Het is een beetje een wilde boel in mijn achtertuintje nu maar snoeien vind ik zonde en eigenlijk durf ik het niet nu .Nee mij niet gezien met al die kruisspinnen die er al zitten en de vele kikkers waarvan ik me elke keer een hoedje schrik .
De slakken doen zich te goed aan de Hosta bladeren en sommige rozen hebben geen enkel blad meer door alle Blackspot .De rozen zijn niet gesnoeid en niet bemest dus ik was al blij met zo ontzettend veel bloemen .Behandelen doe ik niet meer dit jaar en ik twijfel of ik dat volgend jaar nog wel zal doen het is tenslotte toch gif .
Ik denk dat ik de man eens lief aan moet kijken voor een beetje hulp om de postzegel wat op te ruimen want het is toch wel zonde hoe het er nu uitziet

Misschien toch straks heel voorzichtig met een spiedend oog wat gaan rommelen buiten ,Pfff eng hoor met al dat hangend springend en kruipend gespuis daarbuiten in mijn struiken
Groetjes Elisabeth

7 opmerkingen:

  1. Zolang ze buiten blijven zou het mij goed zijn ;)
    Toch heeft het wel wat je tuin...al heb ik er een hekel aan als 2 planten door elkaar groeien...dus trek regelmatig vanalles uit de grond ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha maar buiten ''moet'' ik er tussen werken brr Toch even een tijdje gedaan samen met de man .We hebben een heel regiment kleine kikkertjes nu dus ik kan mijn lol op want ze springen constant om me heen .

      Verwijderen
  2. ha die Elisabeth
    dus ook wat angstig voor de spinnetjes , ik had er vandaag een paar keer wat over m'n bol lopen , ja ga je een tuintje in naar de brieven bus en hopla zo een web in hihi
    ja ook een postzegel tuintje brengt wat werk met zich mee , ikweet zeker dat de zin en lust om wat te doen wel weer komt , vast en zeker
    ik dronk een enkele keer een blikje cola als ik met de fiets bijna thuis was , maar de laatste zeg 10 km zwaar werden ff bij een tankstation ofzo aan en prima dan , anders enkel water en nadien een pint hihi
    4 en halve wijk weg , nu koers
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zodra ik in een web liep en de draden voelde was er het getrippel van die beessies hihi
    heb nog geen beet of steek gehad , moet trouwens ook de 1ste mug hier nog zien of horen
    ik begrijp je angst en weet dat je niet de enige bent
    nu op naar een rustig bankhang avondje
    groetjes Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet niet rommelig uit. IK vind jou tuin heel mooi. Je ziet overal verschillende bloemen en planten groeien. Echt genieten. Snoeien komt pas later. Kikkers zie daar ook in de tuin. Apart. Schrik je wel van. Wel zo is er komt wel spinnen tijd. Zoals overal spinnen webben. Leuke foto's van jou tuin.

    Fijne week gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet ook nodig in de tuin aan het werk, het komt wel.
    Geniet van de zomer en het mooie weer Elisabeth.

    Zomerse groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat je wildbloei noemt! Ik vind het juist hartstikke gezellig in je tuintje. Mooie en leuke items en ook de bloemen (vooral de laatste foto) is erg mooi en vrolijk. Hier geniet ik dus dan ook echt van hé.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...