zondag 12 januari 2020

Doelen voor mezelf

Eigenlijk wilde ik een heel lange blogpauze nemen maar ja ik kan toch niet zonder .Het gaat niet goed met mij ,antidepressiva heb ik gehalveerd maar ben lichamelijk volledig uitgeput en wil het liefst de hele dag slapen .Bloedonderzoek heeft niets uitgewezen .Ik slik braaf mijn vit want eten is nog steeds een probleem .Ik ga het nu anders doen .Ik heb bedacht dat ik elke dag 2 dingen ga doen die ik steeds maar uitstel ,geen grote klussen want dat kan ik '' nog '' niet .Kleine simpele dingen en dat geeft een tevreden gevoel .Vandaag al een envelop met parfum samples verstuurd en nu het pakje voor de andere dame nog in orde maken dan kan ik het morgen verzenden .En als dat gebeurd is mijn nagels weer opnieuw lakken ,ook iets wat ik steeds uitstel ,het geeft een tevreden gevoel als dit soort kleine dingen gedaan zijn .Woensdag weer een afspraak met mijn huisarts ,vinger aan de pols houden noemt hij dat en het is goed .Ik denk dat ik nog een heel lange weg te gaan heb maar hoop doet leven is het spreekwoord en ik geef niet op ,echt niet !!
Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Elisabeth, het doet mij veel verdriet te lezen dat het niet goed met je gaat.En het is heel goed dat je ook keuze's gaat maken waarvan jij denkt dat ze goed zullen zijn voor jou. Maar blijf schrijven op je blog want dat helpt ook hoor om dingen van je af te schrijven. ik weet dat je een sterk mens bent en geen opgever. ik wens je heel veel sterkte toe en ook ik heb soms twijfel wegen en moet dan ook goed overwegen wel pad ik ga volgen. Wellicht geven mijn woorden die ik net poste ook wat steun aan jou. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1/12/2020

    Hou vol! Antidepressiva zijn niet altijd passend of goed gedoseerd en je bloedlevel doet er ook wel even over om zich in te stellen. En schrijven helpt echt, op een blog of privé. En het jaargetijde werkt nu ook niet mee. Het wordt echt beter, ooit. Hug

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat naar voor je dat je je zo voelt! En wat ongelooflijk dapper van je dat je dan toch die klusjes probeert op te pakken voor een tevreden gevoel. Ik vind je heel sterk, want niet iedereen kan dit. Ik hoop dat je snel medicatie vindt waar je wel baat bij hebt. Ondertussen wens ik je heel veel kracht. Dikke knuffel,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach gassie Elisabeth, en het slechte bericht van het overlijden van je vriendins dochter hakt er natuurlijk ook nog eens in...
    doe maar rustig en volg je eigen pad.. je weet het beste wat goed is voor jou, en je webbies.... die sleuren jou overal doorheen...

    dikke knuffel,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doen wat je kunt Elisabeth.
    Hoop moet je houden meis.

    Een fijne week.
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je je zelf opdrachten geeft. En ook fijn dat je huisarts je regelmatig wil zien.
    Probeer door te gaan met alles van je af te schrijven, want ik denk ook dat dit goed is.
    Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het echt heel naar Elisabeth dat het nog niet goed gaat mt je. Wat ik wel heel goed vind is dat je het wel aangeeft en het ook durft aan te geven. Het is goed dat de huisarts een vinger aan de pols houdt en je in de gaten blijft houden.
    Er komt een dag dat het beter gaat maar dat is dan wel nog even volhouden ;-)
    Sterkte leive Elisabeth.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat naar voor je. Maar goed dat je naar de huisarts toe gaat om erover te praten. Ik vind zo erg voor jou. Je hebt ook wat dingen meegemaakt. Niet de moed op geven. Bloggen geeft je wel afleiding voor jou. Heel veel sterkte ermee.Dikke knuffel voor jou. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat het gauw beter gaat, Elisabeth. Als bloggen helpt, gewoon doen! Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gewoon naar je lichaam luisteren. En stapje voor stapje. Ik hoop dat het snel beter gaat.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een invloed hebben medicijnen toch op jou. Al jaren geleden schreef je er al over.
    Ik hoop toch zo dat je weer de oude mag worden want dit is echt niet gewoon meer.
    Ik heb zelf net de psychiater gesproken over de vermeerdering van mijn medicijnen maar we waren zo uitgepraat want het gaat goed. Geen bijverschijnselen. Ik kreeg wel bijverschijnselen van het slikken van visolie. Ook advies van haar. Nu gaat het weer goed.
    Ik wens je heel veel sterkte en denk vaak aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan me goed voorstellen dat je het bloggen niet kunt missen. Het is toch een fijne uitlaatklep stel ik me zo voor. Kleine klusjes doen geven toch ook een fijn gevoel van iets voor elkaar krijgen vind ik altijd. Fijn dat die wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kleine stapjes kunnen een groot goed gevoel geven. Prima idee van je

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat sterk dat je toch wil proberen te doen, daar haal je voldoening uit. Fijn dat je dokter er mee bezig is, wens je sterkte en vooruitgang.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Elisabeth,
    Ik vind het verdrietig om te lezen dat het niet goed met je gaat. Heel knap dat je iedere dag toch wat dingen doet. Dat is de juiste aanpak. En wees lief voor jezelf ♥
    Je zou kunnen vragen aan je huisarts of hij/zij je bloedspiegel wil laten prikken. Daarop is te zien of de hoeveelheid antidepressiva die je slikt, voldoende is.
    Ik wens je moed in tegenspoed en een snelle vooruitgang.
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...