woensdag 29 januari 2020

Zo fijn

Al een tijdje geleden zag ik iemand op FB waarvan ik wist dit is een neef van mij .Iemand die ik vanaf mij 16e niet meer gezien had .Twijfel, neem ik contact op of laat ik het maar zo .Vandaag heb ik het toch gedaan en wat is dit leuk .Als baby en klein jochie heb ik hem gekend en later is het familie contact verbroken helaas .We hebben heel fijn gechat via FB en hij wist toch precies wie ik was en wie mijn ouders waren en herinnerde zich de lekkere soep die mijn moeder altijd maakte op zondag en die hij zo lekker vond .Ik weet ook weer veel over zin broers en zus waarvan ik niet eens wist of ze nog leefden .We houden contact in elk geval .Ik ben blij dat ik de stap gezet heb 

13 opmerkingen:

  1. Wat is dat leuk,hè? Zo heb ik ook contact met mijn neef. Vroeger eigenlijk nooit maar sinds mijn moeder is overleden bellen wij elkaar regelmatig. Het is een fijn contact.

    Koesteren!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het leuke van social media, vind ik. Je komt weer mensen van vroeger tegen of je blijft contact houden met mensen die ver weg wonen of even uit beeld zijn.
    Leuk dat je die neef teruggevonden hebt en dat jullie een fijn gesprek gehad hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om zo iemand van vroeger weer terug te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. och wat fijn voor je elisabeth, ja zo is Facebook toch een heel mooi medium hé. tof voor je,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zo leuk van FB dat je mensen van vroeger weer terug vind. Volgens mij was het best lang geleden dat je hem "terugvond" en dan nu de stap gezet. Ik kan mij je warme gevoel helemaal voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar dat onverwachtheid ook heel mooi kunnen wezen op je levenspad. Geniet van de nieuwe ontmoeting maar zeker ook alle dagen want het onverwachte zal er altijd zijn op onverwachte dagen. LG,Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk zo'n oude bekende. Geniet van je goede contact. Ik ontmoette een nichtje,waar ik veel mee optrok op facebook.. Helaas is door een hersenbeschadiging bij haar een echt gesprek en herinneringen ophalen niet mogelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat kan fb geweldig zijn! Goed dat je de stap hebt gezet. Wie een brug bouwt naar een ander, kan altijd heen en terug. Maar je moet wel het lef hebben...Hartstikke fijn voor je ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je fb tegen kwam. Het zou wel leuk om te ontmoeten denk ik. Hopelijk voor goed gevoel. Succes! Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is toch weer een leuke kant van Facebook! Het is een laagdrempelige manier om weer contact te leggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Elisabeth!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo heb ik ook weer via Facebook contact opgenomen met een studievriendin die ik uit het oog verloren was. 41 jaar niet gezien, en nu mailen we om bij te praten. We vinden het beiden heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om dan via FB weer iemand van de familie terug te vinden en dan ook nog dat het zo goed klikt :-) Heerlijk dit positieve nieuws Elisabeth :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...