maandag 13 november 2017

Eerlijk en Oprecht



Dat is een punt in het leven, nee eigenlijk in mijn leven ,hoe eerlijk en oprecht durf je te zijn als mens naar anderen toe .Zelf heb ik zo ongeveer 38 jaar me gedragen zoals er van me verwacht werd [ dacht ik ]  lief leuk en zo behulpzaam mogelijk want stel je voor dat ik niet lief of aardig gevonden zou worden . En wat heeft het me opgeleverd ? niets dus ! Geen echte vrienden of leuke buren om mee om te gaan .Op blog kan ik best een fel iemand zijn en wel eens pittig uithalen want ik zie veel gebeuren ,veel wat anderen niet eens opvalt .Ja ik ken mezelf best wel en probeer het '' beter '' te doen .Natuurlijk wil ik mijn fouten niet echt lezen want dat is nooit echt fijn maar ik kan er wel van leren ook al doet het een beetje erg zeer soms als ik op mijn donder krijg .Maar er is een ding wat ik toch erg waardeer en dat is Oprechte Eerlijkheid !
Liefs Elisabeth 

4 opmerkingen:

  1. ha die Elisabeth
    een lastig punt wat je daar aanhaalt , voor velen moeilijk zelfs
    ik zeg dan altijd en leef er zelf ook naar
    " blijf jezelf , laat mensen je nemen zo je bent "
    zij die dat niet kunnen of willen
    even goede vrienden , maar de mazzel

    ja langs komen voor een wandeling doe ik nooit
    maar een bakkie doen als ik aan het eind van een wandeling in de buurt ben deed ik al wat keren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja best een lastig punt Karel ,maar ik ben ook een lastpak hoor haha

      Verwijderen
  2. Hoi Elisabeth
    Hier eentje recht voor zijn raap en bevalt het niet dan blijf je maar weg...al kan ik best lief en aardig zijn maar niet als het moet whahaha
    Probeer de mensen te nemen zoals ze zijn en idd er zijn ook lastpakken bij grijnzzzz
    Maar wil het altijd wel proberen en is er ruzie dan krijgen ze meestal wel een 2e kans... ;)
    En ook ik zie een heleboel in de wandelgangen maar ga daar gewoon niet op in en gooi het naast mijn stoel..en hoef niet persé te reageren.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil gewoon af en toe een bord voor mijn kop .Ik moet gewoon leren dingen naast me neer te gooien en het laten voor wat het is en een enkele keer lukt dat ook wel en kan ik relativeren

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...