donderdag 9 november 2017

En morgen is er weer een dag

Eerst even dank jullie voor de lieve reacties op mijn blog van gisteren en dat doet me goed . Maar ons motto hier is ,morgen is er weer een dag .En eigenlijk zijn er elke dag weer kleine dingen om van te genieten .Ik kijk om me heen naar al het moois wat er nog steeds is te zien .Die mooie boom die helemaal rood verkleurd is ,de paar bloempjes die nog steeds bloeien , even een gesprekje met een buurtgenoot ,de schooljeugd die me blijmoedig en beleefd gedag zegt . En niet te vergeten mijn lieve Mikki ,en jeetje wat is ze '' klef '' op dit moment want elke avond moet en zal ze bij me liggen op de stoel en het is zo'n lieverdje .Dat zijn steeds weer de dingen waar ik zo van geniet en ik besef dat juist die kleine dingen me zo blij kunnen maken 
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Gelukkig zijn er ook geniet momentjes :)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die Elisabeth
    ja het zijn nog steeds de kleine dingen van alle dag van welke we vaak nog het meeste genieten
    ik ben ook blij dat je de reactie gister leuk vond :) , ik ben ook lief hoor :)
    ja ik behoor bij de groep die elk jaar de brief krijgt , tijd voor de prik
    ik hoef hem niet te nemen natuurlijk , maar ik ben sinds 2008 ook geen dag meer ziek geweest , dus je begrijpt het al , ik haal het graag :)
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zijn we het dus helemaal over eens Elisabeth!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mikki voelt aan dat je wat warmte nodig heeft. Wens je ook warme momenten voor elke dag ook al is het zo dat sommige dagen niet zijn zoals je het zal willen. Probeer het dan wat van je af te zetten en je energie aan wat andere mooie momenten te verspillen. Ook al is het ook zo dat je eens op wat dagen wat verdrietig wezen mag. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon even een fijn weekend wensen...daar ben je wel aan toe hè
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar ben ik zeker wel aan toe .Een paar mooie tijdschriften lekker wijntje en een grote bak chips en verder ff niet teveel nadenken .Tkomt zo het komt .Jij ook een fijn weekend

      Verwijderen
  6. zo dat is een lekker plan dat je hebt :)
    ha die Elisabeth
    ja een leuk ppsje en het zet je toch ook wat aan het denken hihi
    voor jou geen prik , zo is het voor een ieder anders
    nee in de stad Florence is buiten wat tuintjes en zo wat weinig groen , ietsje buiten de drukte buiten de stad op de heuvel wel aardig wat , maar is er ook erg warm en droog
    was lekker aan het rommelen op de zolder en hier beneden , dingen uitzoeken en zo wat
    nu op naar een rustig avondje
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja prima plan hihi , ik ben ff alcohol vrij
    ja ook Hilversum was ooit de groenste stad , en is nog groen hoor , gelukkig
    smakelijk en fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kleine dingen maken zo gelukkig.
    Mooi die windlichten bij elkaar Elisabeth!

    En hier ligt poes Milly 's avonds op mijn schoot.

    Fijne week alvast.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...