maandag 3 februari 2020

De volgende ronde

Vanochtend mijn Intake gesprek gehad en poeh ik was misselijk van de stress .Toen we eenmaal begonnen met praten wist ik dat het in orde was ,een heel aardige vrouw .We hebben bijna anderhalf uur gepraat en wat dingen besproken die ik al kan doen .Zij is psychologish verpleegkundige ,volgende week een afspraak met de psychologe en daarna met de psychiater voor de medicatie en ze werken dus als team samen .Ik krijg het er nog druk mee en zal hard ''moeten werken'' aan mezelf . Maar ik ben weer een beetje hoopvol en zo steggel ik nog maar even door .Opgeven is geen optie want ik weet dat ik me veel beter kan voelen en genieten van de dingen in mijn best rustige leventje ,
Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. geweldig... keulen en aken zijn ook niet in een dag ontstaan Elisabeth, j e hebt weer een belangrijke stap gezet... goed zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een goed begin, Elisabeth!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het helemaal super dat je blijft werken aan jezelf en voor mij ben je altijd al een toppertje hoor. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoopvol, mooi voor je Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop echt dat je te maken krijgt met een heel fijn iemand die je kan vertrouwen. Zet m op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fijn dat je goede gesprek heeft gehad. Echt geweldig van jou. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem2/04/2020

    Het zal niet meevallen, maar het is heel hoopvol. Werken aan en met jezelf is zo heftig mooi! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je klinkt nog steeds monter en hoopvol. Dat is de juiste manier om tegen het leven aan te kijken. Fijn dat je nu zorg krijgt waar je iets aan hebt!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de eerste "hobbel"genomen. Duim,dat de anderen van het team ook zulke aardige/kundige mensen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je een goed gevoel had bij deze mevrouw. Dat is zo belangrijk heb ik altijd het idee. Als je meteen al geen klik hebt of geen vertrouwen voelt, dan is dat zo ontmoedigend...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Elisabeth,
    dit is goed om te horen :-) het zal ook nog wel even duren eer je je weer lekker in je vel voelt zitten maar dit is een goed begin. Je wordt dan ook begeleidt en in de gaten gehouden vwb je medicatie. Je hebt nog ern leven voor je hoor en dat is er een waarvan je nog gaat genieten ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu ik weer een blogje heb gemaakt kom ik hier maar weer eens langs. Ik lees dat het wat minder goed gaat, dus duim ik op een goede afloop. Veel moed en succes, grtjs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...