woensdag 19 februari 2020

Een beetje wel en een beetje niet

Ja best een gekke blog titel misschien .Ik zou zo ontzettend graag leuke dingen willen delen maar helaas het gaat niet goed .Vanochtend een telefoontje van het GGZ .Ze weten niet wat voor behandeling ik nodig heb ? Ik heb eindeloos gepraat en gehuild en volledig mijn hart uitgestort .Nu volgende week weer een gesprek en dan met mijn man samen . Ik blijf mijn doelen halen en soms is het zo moeilijk maar het lukt om 20 min te lopen dat  is op dit moment de limiet van  ik kan  .Mijn lijf wil eigenlijk niet meer ,zo uitgeput en mijn eetlust word steeds minder want ik gruwel soms van eten .Maar ik blijf knokken hoe dan ook want ik weet dat het beter kan .Sorry als ik niet veel reageer maar ik ben gewoon te moe
Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. ach gassie toch elisabeth.....
    wat jammer toch voor je... ik zou zo graag wat voor je doen...
    mag ik je een hart onder de riem sturen?? wil je me dan je adres sturen naar klaprooskeapenstaartjegmail.com wie weet helpt dat nog een beetje
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2/19/2020

    Is de medicatie wel goed? Sterkte joh, blijf aan de bel hangen als het nodig is! T

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee de medicatie doet erg weinig .Mijn huisarts weet ook niet meer wat hij moet voorschrijven .Ik reageer heel erg sterk op medicijnen en we hebben al diverse antidepressiva geprobeerd .Zelfs de CBD olie werkte helaas verkeerd bij mij helaas want daar had ik zo'n hoop op na het verhaal van Jan

      Verwijderen
    2. Anoniem2/20/2020

      Dan is dat een aktiepunt!

      Verwijderen
  3. Wat naar om te lezen Elisabeth. Maar goed dat je lijft knokken. En ik hoop dat je straks weer wat beter in je vel zit.

    Heel veel liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach lieve Elisabeth, wat naar is dat. Sterkte, en blijf hopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is heel triest dat men je niet kan helpen en met jou lopen er vele mensen met een klacht waarvan ze geen behandeling weten. ik wilde dat ik je ook kon helpen. Want wil ook dat je gelukkig wordt. Kan je slechts schrijven dat ik aan je denk en dat ik het keigoed vindt dat jij je ertegen verzet en ondanks alles toch doorgaat. Heel veel liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat naar dat je niet goed ging. Dan weten dan niet welke behandeling moet. Hebben toch hun ervaring? Maar goed dat wilt doorzetten. Ik heb met je doen. Je manlief helpen jou ook heel veel. Toch fijn! Hopelijk word je straks lekker in je vel zit. Sterkte ermee. Liefs Jacqueline & Ferry. ������

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat erg dat je zo moet lijden, Elisabeth...
    Misschien eens kijken op de website van Fred Blaauw van het Fytocentrum Tynaarlo hij heeft zoveel mensen geholpen.
    En is een deskundig, fijn en empathisch mens.
    Heel veel sterkte met alles...hoop dat het snel beter met je mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een domper..je verhaal zal vast erg complex zijn maar er zal toch hulp uit een of andere hoek moeten komen, lijkt mij. Misschien dat het gesprek, samen met je man verhelderend werkt voor het GGZ, ik hoop het zo voor je. Moed houden en veel sterkte toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer,dat ook je lijf zo reageert. Is daar winst te behalen voor je via voeding of supplementen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb Multi vitaminen en vit B complex op aanraden van de huisarts .Mijn avond eten doe ik zo gezond mogelijk maar in de ochtend krijg ik niets naar binnen ,tussen de middag niet meer dan 1 wit bolletje met wat beleg .

      Verwijderen
  10. Wat apart dat ze niet weten welke behandeling je nodig hebt. Dat is toch niet waar je als cliënt op zit te wachten. Ik mag hopen dat ze dan wel met wat ideeën komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elisabeth,je schrijft "ik blijf mijn doelen halen" en dat is al een hele prestatie en een lichtpuntje.
    Ik hoop zo dat er toch een behandeling mogelijk is die aanslaat bij jou!
    Heel veel sterkte!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat naar om dit te moeten lezen... en vooral voor jou, lieve Elisabeth. Je doet zo je best! Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...