woensdag 25 maart 2020

Eindelijk een begin

Na een gemist telefoontje gister kreeg ik een mailtje van een hulpverleenster die ik niet kende,aangegeven wanneer ik bereikbaar was ,Ik heb een gesprek gehad vanochtend met een heel erg vriendelijk.iemand  Het gaat nu via internet en ik zal maar afwachten hoe dat gaat verlopen .Ik heb geen mogelijkheid om het via beeld en spraak te doen dus moet het maar via mail  en in noodgeval per telefoon .Vandaag boodschappen gedaan en wat voelt het allemaal vreemd .Bij Jumbo was het gelukkig rustig .ook bij de Lidl stond een dame klaar bij de ingang om de karren te ontsmetten en er stond er een voor mij klaar . Het is echt zo onwerkelijk allemaal .Ik ga even nadenken wat ik de komende dagen nodig heb en dan de nodige boodschappen extra doen voor nog een paar dagen zodat ik er niet uit hoef  want zeker vrijdag en zaterdag zijn de drukke dagen Helaas geen diepvriezer dus brood is eigenlijk een beetje een probleem .Zorg goed voor jezelf en wees heel voorzichtig
Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem3/25/2020

    Hoop dat je nu komt waar je wilt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik ook maar besef dat het heel lang kan gaan duren .Maar de aanhouder wint is het spreekwoord toch ?

      Verwijderen
  2. Toch fijn dat er een klein beetje schot is zit, Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat lijkt m ook, maar het voordeel via mail is wel, dat je het goed kunt opschrijven elisabeth,
    heel vele sterkte in deze gekke tijd,
    Lieve groet
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel voordeel dat elkaar mailt dat je niet elkaar kende. Wel vervelend zo voor jou lijkt me. Hopelijk lukt dan wel met deze goede contact. Gelukkig is bij rustig bij Jumbo. Dan heb wel mazzel. Geen diepvriezer. Dat is zeker lastig. Nu moet vaker naar supermarkt om brood te halen. Dan heb je gelijk verse brood. Ja toch! Virus hopelijk gaat gauw weg. Sterkte voor komende tijd.Fijne avond. Lieve groetjes J&F.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat het gesprek op deze manier kan Elisabeth.

    Ja boodschappen halen blijft een beetje passen en meten.
    Ze doen er van alles aan om het zo vellig mogelijk te maken voor de klanten en medewerkers.

    lieve groetjes en fijne donderdag Elisabeth,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel blij ben ik ook en soms praat je ook wat makkelijker als je iemand niet ziet. Tenminste dat is mijn mening en ervaring. Ga zo door want je doet het heel goed.Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al is het contact anders dan je verwachtte, er is nu iemand om mee te "praten".Ik hoop,dat het je goed doet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch fijn dat het begin is gemaakt en dat het mag leiden naar wat jij nodig hebt om verder te kunnen met je leven!In gedachten sla ik een arm om je heen en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toch mooi dat er een begin is. Via mail kun je veel vertellen.Heel veel sterkte!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze blog had ik gemist. In je volgende heb ik gelezen dat je een goed gesprek hebt gehad. Fijn!
    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...