vrijdag 6 maart 2020

Het traject

Vanochtend het 4e gesprek gehad bij het GGZ en ik moet zeggen dat de psychologe een fijne rustige vrouw is waar we ons beiden goed bij voelen  Het is een heel programma kregen we uitgelegd waar ook mijn man steeds bij betrokken word .We krijgen eerst nog een paar keer een groepsgesprek waarbij alles uitgelegd word door het team en een persoonlijk gesprek met een arts.Ik zal de angst aan moeten gaan ,maar toch ook verslavingszorg erbij ,een gezonde leefwijze en bewegen met fitness pff .Het is een heel traject maar ik heb besloten de strijd aan te gaan samen met mijn man .Ik vind het eng echt doodeng maar hoop dat ik de strijd zal winnen want ik wil weer echt leven en kunnen genieten.Zelf heb ik de antidepressiva al afgebouwd van 100 mg naar 37,5 tis moeilijk maar het lukt
Liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. Anoniem3/06/2020

    Geweldig, het is heftig maar zo lonend! En het gaat niet in één keer goed, je moet investeren, maar dat gaat je lukken.,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel blij om weer wat van je te mogen horen en ik weet zeker dat het je gaat lukken. En stap voor stap kom jij er want je bent al heel goed bezig. Liefs, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt goed, Elisabeth! Stapje voor stapje kom je er!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je een goede psychologe hebt. Dat is gewoon enorm belangrijk. Goed dat je man en jij het samen doen en dat hij je hier in steunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat leest als positief en ik hoop dat het ook werkt voor jou, dat gun ik je zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne vrouw als steun is al een goed begin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed bericht Elisabeth!
    Het zal niet makkelijk zijn maar hoop dat dit traject je mag helpen om je weer een ´compleet´mens te voelen.
    Fijn dat er een klik is met de psychologe, heel belangrijk in deze.Wens je veel moed en sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stap voor stap Elisabeth.
    Het lukt je!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supergoed dat je de kracht hebt om het aan te gaan. En fijn dat de psycholoog vertrouwen inboezemt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar vind ik per ongeluk je site, je had in de reactie bij een link naar een site die niet meer bestaat gebruikt.
    Goed om te horen dat er nu hulp is die je gaat helpen om je leven weer op de rails te krijgen. Dat moet je natuurlijk zelf doen maar als je hulp hebt waar je vertrouwen in durft te hebben is de kans o slagen groter. Het kan echt . Veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hat zal ook niet gemakkelijk zijn Elisabeth maar omdat je zo strijdvaardig bent en je het jezelf ook gunt om weer te willen leven ga je dit redden. het zal niet zonder slag of stoot gaan maar redden doe je het.
    Super dat je hulp krijgt en dat je man mee is. Heel veel succes.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor jou is zeker niet makkelijk geweest zijn. Hopelijk kom je goed gesprek zou jou wel gaan helpen. Fijn dat je nu wel hulp kreeg. Heel veel sterkte voor jou. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...