maandag 18 mei 2020

Knokken en genieten

Tja het zijn twee verschillende dingen .Sinds ik de Antidepressiva bijna helemaal afgebouwd heb in mijn eentje voel ik weer emotie ,heel veel emotie en ik kan eindelijk weer flink alles er uit janken en dat is zo goed .Afgelopen Vrijdag heel erg geschrokken .De man moest naar de huisarts omdat hij ontzettend veel pijn en spier verkramping in zijn nek heeft en daardoor vreselijke hoofdpijn ,kan door nieuwe medicatie komen of door de stress en zorgen om mij ..Hij is woedend over het GGZ en de dingen die tegen mij gezegd zijn en hun laksheid want ik hoor nog steeds niets meer van ze .Toen ging de arts zijn bloeddruk meten en oei dat was schrikken 205/180 en de huisarts vond het ook niet handig van zichzelf omdat na zoveel boosheid te doen want het is een moment opname en daarbij is er door de interniste ontzettend gerommeld met zijn medicatie .Vrijdag opnieuw een afspraak en de man is nu veel rustiger gelukkig .Nu ben ik zelf bezig om toch mijn conditie op te bouwen .Een stukje lopen en gisteren weer eindelijk een niet te groot rondje gefietst .Maar ook kan ik weer genieten van mijn rozen en alles wat bloeit  ,het is werkelijk een feest van kleuren in mijn postzegeltjes .Ik zal proberen een deze dagen toch eens wat foto's te maken .
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem5/18/2020

    Goed eigen initiatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik knok gewoon door Vlasje al moet ik het samen met mijn man doen .Het voelde wel heel erg goed gisteren en ik motiveer mezelf met de gedachte dat ik het kan als ik maar doorzet !!

      Verwijderen
  2. Het i s ook niet niks hé elisabeth, ik vind dat je je er kranig doorheen slaat.... samen met Man,
    gewoon zo doorgaan....... en als je basilicum neemt, en sinasappelen, dat is goed voor je gemoed.... ik heb vertrouwen in jou xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Terwijl je je een weg naar boven knokt, kun je toch genieten. Dat is een talent! Ik hoop van harte dat het goedkomt met de bloeddruk van je man.
    Liefs en sterkte ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn,dat je weer kunt genieten. Uiteindelijk door je eigen inzichten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blijft knokken. Het is zeker niet niks. Ik hoop dat jullie kunnen beetje van genieten van buiten. Meer mensen afstand houden. Gewoon rustig blijven. Denk aan je manlief. Heel veel sterkte ermee. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig, Elisabeth! Afbouwen van antidepressiva schijnt ontzettend moeilijk te zijn. Heb er zelf geen ervaring mee, maar heb het wel eens gehoord. Beterschap met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad niet zo'n goed moment misschien voor de bloeddruk. Fijn dat je man nu weer wat rustiger is en dat er een herhaalafspraak is! Het is ook allemaal niet niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent een doorzetter Elisabeth, super!
    Beterschap met je man.
    Samen komen jullie er wel.

    Heerlijk genieten van jullie tuin samen, ook kleine gelukjes.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...