vrijdag 22 mei 2020

Nu eens even tijd voor iets gezelligs

Na alle best [helaas] negatieve blogjes eens even wat foto's van mijn postzegeltje 
 Elke keer als ik thuiskom geniet ik van alle kleuren
 Ik kan er weer van genieten al kan ik nog niet veel zelf doen maar dat komt wel .
Maar het begin is er in elk geval

De rozen bloeien uitbundig ondanks de droogte 

 Als ik de poort binnenkom ruik ik de heerlijke geur van de rozen
 En ze zijn groot echt mega groot

 Mijn Blauwtje wat nog steeds zijn best doet

De super grote Lila rozen ruiken ook zo heerlijk 





Het is fijn thuiskomen met zoveel moois

Ik wens jullie een fijn weekend  
Liefs Elisabeth

14 opmerkingen:

  1. Mooi zoveel rozen. Die lila hebben we ook staan en regelmatig zet ik er een in een klein vaasje binnen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5/22/2020

    Een paradijsje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat mooi! Ik ruik de rozen hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is heerlijk blogje om te zien. Jou tuin ziet prachtig uit. Rozen doen daar heel goed in de tuin. Daar mag je zeker trots op zijn Elisabeth. Rozen hebben prachtig kleuren. Ik hou wel zulke blogje. Mooie foto's geworden. Fijn weekend. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry. ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tussen al dat roze zou ik me echt helemaal thuis voelen!
    Je tuin is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig Elisabeth, het gaat niet om de afmeting, maar om het plezier en geluk wat je er van hebt.
    vele malen belangrijker hoor...

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elsabeth,

    Dat ziet er kleurrijk uit, een plekje om in te genieten.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan bijna de rozen ruiken Elisabeth, prachtige kleur roze.

    Heerlijk genieten van de tuin Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige rozen, zeg! Een echte bloemenzee bij jou, mooi hoor!
    Liefs,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en romantische tuin heb je toch. Ooit door een foto van jou besloot ik ook clematis in mijn tuin te doen en daar hebben we nooit spijt van gehad. liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie tuin! Hoe meer kleur en fleur in de tuin hoe beter vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een postzegel of niet, je rozen bloeien prachtig! Daar mag je zeker trots op zijn. Postzegels zijn trouwens niet klein. Als je omhoog kijkt zie je pas hoe groot-ie is (-:
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi..... jij altijd met je postzegeltje :-) Je tuintje ziet er echt heel gezellig uit met al deze mooie bloemetjes en dan die rozen!!!! Zo mooi en zo geweldig om te zien. ik ruik ze hier bijna ;-)
    Lieve groejtes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...