donderdag 24 juni 2021

Dag Lieve Tommie

 

Dag lieve Tommie ,ook jij ging vandaag naar de dierenhemel 19 jaar was je al .Zo heb ik jou het laatst gezien met dat nare ding op je kopje en ik moest de snoepjes echt in je bekkie stoppen .Alles hebben de dierenarts en je vrouwtje geprobeerd om die lelijke wond op je bekje te laten genezen maar helaas heeft niets mogen baten en kon het echt niet meer .Ik heb het filmpje gezien vandaag wat je vrouwtje nog gemaakt heeft van jou en Bacardi die jou nog zo lief waste en dan huil ik .Nu is Bacardi alleen over van jullie allemaal en ook hij zal vrees ik binnenkort bij jullie zijn .Wat was het een feest toen jullie nog met z'n allen waren en ik op bezoek kwam met altijd lekkere snoepjes en jeetje wat mis ik dat ,het gemiauw en gekroel om me heen 
Dag Lieverd 😪

12 opmerkingen:

  1. Een ontroering Elisabeth.
    Sterkte!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och wat triest Elisabeth... maar beter voor Tommie. Sterkte! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moeilijk en wat zal het stil zijn. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem6/25/2021

    Een dier laat zijn liefde achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey E. Ik voel met jullie mee. Sterkte in deze moeilijke dagen, een hartelijke knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. och gossie Elisabeth, wat verdrietig.... ja heel erg als je samen oud bent geworden en ze gaan dan een voor een naar de regenboogbrug, vreselijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een triest bericht en ik vermoed dat Bacardi ook Tommie za missen en wellicht minder zal eten. Maar Tom had wel een mooie leeftijd ontvangen en veel liefde van jou. sterkte vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aiiiii..... dit zijn echt van die trieste dingen Elisabeth.
    Heel verdrietig dat Tommie ook moest gaan en naar ik lees binnen kort nog een.
    Veel sterkte meis en ook voor zijn bazinnetje.
    Lief, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, Elisabeth, wat jammer toch.
    De troost ligt in mooie herinneringen én in het besef dat een kat, die 19 jaar mocht worden, alle zorg heeft gehad: dat kon niet beter.
    Sterkte!
    Hartelijke groeten, Zem.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...