donderdag 17 juni 2021

Even wat laten horen



Oude Foto 

Inmiddels al wat lieve berichtjes gekregen of het wel goed gaat met mij en dat doet me goed .Het gaat wel kan ik alleen maar zeggen ,niet echt heel goed maar ook niet echt slecht .Lekker dubbel toch ? Ik heb weinig inspiratie om te bloggen en daarom blijft het ook wat stil hier .Ik ben best heel moe ,kan met de vaccinatie te maken hebben dat weet ik niet dus tja daar geef ik niet zomaar de schuld aan .Zondag krijg ik nr 2 .Maar toch geniet ik heel erg van mijn tuintjes .De rozen zijn nu werkelijk een zee van bloemen zo mooi en de bloemen zijn dit jaar zo ontzettend groot en ik sta vaak vol verwondering te kijken .Nog nooit zoveel bloemen in de rozen gehad  .Ook de andere planten doen het erg goed en het is een heel gemengd kleuren spektakel dit jaar .De mooie Hosta's worden helaas helemaal opgevroten  ,maar ach ook de slakken hebben honger tenslotte en ik ga ze echt niet vermoorden met korrels ! Ik probeer af en toe bij jullie te reageren .

Liefs Elisabeth 

11 opmerkingen:

  1. Anoniem6/17/2021

    Fijn dat je geniet van wat is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk even wat van je te horen. Prachtig dat je rozen zo mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals je weet was ik dus beetje bezorgd maar nu je van de week reageerde kon ik weer rustig verder. Wees lief voor jezelf en doe waar je het meest van geniet, je man, je kat en je tuin. veel liefs en denk erom goed aan jezelf denken he anders kom ik je de les lezen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n bloemenzee in de tuin! Gelukkig lukt het je om ervan te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je kunt genieten van de bloeiende tuin! Het is nu ook echt prachtig overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht ook wel dat je genoot van je tuin en het mooie weer.
    Maar heel fijn weer iets te horen Elisabeth.

    Lieve groet en fijn weekend,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weer even wat te horen. En in wezen heb je niet echt heel veel last gehad van de 1e prik hè. Een paar dagen niet lekker zijn en een zere arm hoor ik veel om me heen. Dat laatste noem ik ook eigenlijk niet eens echt een bijwerking. Sterkte zondag! Hoop dat het allemaal weer goed gaat! Van die rozen zou ik wel eens een paar foto's willen zien... Als je zelf zegt dat ze nog nooit zo mooi en groot geweest zijn is dat toch wel heel bijzonder! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn om weer iets van je te horen. Net wat Trees zegt.
    Inmiddels bijna twee weken geleden de tweede vaccinatie gehad. Meer gammel dan van de eerste maar dat was na een dag weer over. Heel veel sterkte zondag.

    Dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om even uw update te lezen. Jij kan gelijk hebben over die prik. Ik vroeg mij al af waarom is sinds zo in de lappenmand zit. Dus hoop ik voor jou dat alles weer zijn beloop krijgt en inmiddels geniet jij maar van de kleine dingen des levens die het toch nog de moeite maken. Tot ziens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik blog al een hele pos niet. Nu net dan eindelijk weer iets gezet maar dat was ook meer een "moeten" omdat de emailfunctie eruit gaat.
    Je bent heel moe zeg je en dat kan ik me ook nog wel voorstellen. Doe rustig aan meis en gelukkig kan je wel van je tuintje en je bloemen genieten.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...