zondag 22 oktober 2017

Alan Jackson - The Older I Get (Audio)

5 opmerkingen:

  1. Deze muziek is prachtig naar te luisteren. Goede zanger is Alan Jackson. Ik ken helemaal niet.
    Heerlijk muziek op de middag. Fijne week gewenst.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om even te luisteren Elisabeth.

    Fijne week.
    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Elisabeth, dank voor de link hierheen! Mij zie je zeker terug!
    Blij dat ik je weer terug heb gevonden zo. Prachtig nummer inderdaad!
    Veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...