vrijdag 6 oktober 2017

Woorden


9 opmerkingen:

  1. Deze gedichtje heb je goed gezegd. Ik ga zo straks weg naar onze ouders toe erover te praten. Ook even met broer winkelen. Even voor hem afleiding zoeken. Het blijft moeilijk. Liever ga jij lekker weekend genieten. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een ouwetje uit de kast gehaald en nog steeds actueel
    Hier is opa de deur uit...de kamer van Guus mee opbouwen. Kast in elkaar zetten en spullen op de plaats. Ja een jongen van 3 krijgt een jongenskamer met een groot bed hihi...
    Denk dat hij vele helpende handen heeft hihi
    Verder houden wij het rustig dit weekend
    Groetjes en geniet je dag
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet maar zo denken het meeste valt naast je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om over na te denken. Wat een prachtig gedicht Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klein geschreven maar met woorden die klanken geven aan het geheel.
    Dank je wel voor jou Beterschap woorden . Gaat hier al wat beter maar hoest wil nog zijn eigen regels leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die Elisabeth
    ik dacht je had je blog weer verwijderd ?
    hier heb je een goed gedicht neer gezet
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elisabeth,
    ik heb het gedichtje 2x over gelezen en er zit heel wat in.
    Als je echt leest wat er staat dan voel je dat ook gelijk van binnen.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie weet hoorde ik het gemopper hihi
    Nee had het blog gepubliceerd maar dan moet de datum nog aangepast worden en er kwam wat tussen dus duurde wat langer ;)
    We krijgen mooi weer dus genieten dit weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...