dinsdag 31 oktober 2017

De kleine dingen



Gelukkig zie ik ze nog steeds en kan zo genieten van kleine dingen .Die ene mooie roos aan de pergola die zo mooi bloeit .De Oranje papavertjes/slaapmutsjes die ook zo dapper doorbloeien .Mikki die de truc nu helemaal doorheeft van het balletje van de zolder trap meppen ,ze ligt bijna plat boven aan de trap te wachten tot wij het terug gooien om er als een hondje achteraan te rennen en ja hoor dan mept zij het weer naar beneden .Minder leuk is dat 's avonds om 11 uur want het maakt best veel lawaai op de houten trap. De postbode bracht een envelop met een prachtig setje samples van een heel erg duur merk parfum .Gestuurd door een lieve parfumiste van het parfum forum waar ik heel veel te vinden ben ,voel me zo verwend want parfum is mijn grote passie . Ja het genieten is er nog steeds gelukkig en ik besef dat ik geen grote dingen nodig heb om blij van te worden .
Liefs Elisabeth

15 opmerkingen:

  1. Fijn dat je ook van de kleine dingen die je omringen kan genieten, maar het balletje moet maar even weggelegd worden hoor want dan is het te laat om te spelen. En geurtjes zijn altijd heerlijk, al gebruik ik niet vaak parfum. Soms spuit ik wat op de namaak bloemen (net echte)die in hal staan en dan heb ik heerlijke geur de gehele dag daar hangen. Wat moet een mens toch meer verlangen. Wens je gezellige dagen met Herfstgroet van mij, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Zijn de kleine dingen die het doen hè..
    Mooi spreukje op mijn blog morgen dat goed aansluit!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kleine dingen doen het lieve Elisabeth, zo is het.

    Parfum mmm ik houd ervan. Ik spuit regelmatig en regelmatig wel iets teveel denk ik:-)
    En dan die prachtige flesjes, kunstwerkjes op zich.

    Een warme herfstgroet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11/01/2017

    Het zijn toch de kleine dingen die het doen! Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk, maar zo is het wel. Genieten van wat op je pad komt.
    Af en toe een zonnestraal, een mens heeft niet veel nodig om gelukkig te zijn.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Elisabeth
    ja genieten van de kleine dingetjes in het leven van alle dag
    en jij nu extra genieten van een lekker geurtje , al laat ik dat lekker ff tussen haakjes hihi
    ja wel wat laat om nog te spelen hoor 11 uur in de avond :)
    je genoot ook van die mooie pps over Amsterdam las ik , fijn te horen
    ik heb boodschapjes binnen en net ff broodje gegeten , ff zitten en dan straks aan de kokkerel
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd de kleine dingen doen het...en ja als je dan zo een bericht leest van een ongeluk vallen we even stil...verschrikkelijk dat je dat als ouders en opa en oma mee moet maken.
    Vind geen woorden nu...dus doe je gewoon de groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja Elisabeth ik las het bij Helma op haar blog :(
    vreselijk zo'n jong joch , niet te bevatten
    en wat je zegt en ik probeer er naar te leven , het genieten van de kleine dingen alle dagen
    verdrietige groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedere keer dat ik er iets van lees schiet ik vol...maar zit ook ander verdriet bij
    Vreselijk ja en zeker voor het slapen gaan. Al zal dat bij hen doorlopend zijn...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat is dan een dag met dubbele gedachten...het is en blijft je kind hè.
    Jullie vanavond samen een proost uitbrengen ?
    Toch gefeliciteerd met je zoon
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat doen we maar niet .We drinken al helemaal niet in de avond ,liggen we de hele nacht wakker .Maar toch bedankt voor je felicitatie

      Verwijderen
  10. ha die Elisabeth
    inderdaad , dit bericht liet me niet loos
    dat ik maakte er ff blogje van , met ik dacht passende pps
    fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De dag doorgekomen dus...
    Die felicitatie hoort erbij al is het wat dubbel allemaal...
    Vind een wijntje in de avond wel lekker en slaap er juist goed van...niet dat we dat veel doen maar de wintertijd leent zich daar wel voor.
    Wens je een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ik ben eigenlijk best een nuchter persoontje hihi
    En kan goed relativeren maja emoties komen ook hier wel voorbij
    En die pps zou zomaar kunnen zijn maar niet dat ik weet...wel komt ie ook nog op wp whahaha
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ha die Elisabeth
    ja zeker een mooie hé :)
    ja hier en daar viel een bui tijdens de zon , hier was weinig regen , vanmiddag een beetje
    als je langs de tuinen loopt of het park in of ik hier achter de hei op , het is overal mooi , dus geniet er van zo lang het kan
    ik geloof ook niet zo in die poespas hihi
    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha die Elisabeth
    ja de natuur is schitterend , ik ga morgen weer ff de hei op
    inderdaad wat daar met dat Doel is gebeurt is schandalig

    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...