donderdag 26 december 2019

De geniet uurtjes van deze tweede kerstdag

                                                                Een oude foto


De foto is een oudje want dit jaar geen enkele foto gemaakt omdat er heel weinig in huis staat Vandaag even naar Dochter en Schoonzoon en afgesproken een uurtje of anderhalf want we zijn alle vier echt moe van alles wat er allemaal is gebeurd dit jaar .Maar wat was het fijn om bij ze te zijn .mijn meisje knuffelen en ook die grote beer van een vent ,echt zo'n leukerd !! We zien elkaar te weinig maar dat komt wel weer goed later .Ik ben gewoon blij en verbazend genoeg was ik niet echt doodmoe want ik moest nog ff wat dingetjes halen bij de Suup en dat ging ook probleemloos .Ook nog eens verwend met een lief cadeautje .Voor mij een heerlijk  Rituals verwen set en voor Paps een leuke muts voor op zijn kale bolletje als het koud is en een bon om wat te kopen voor zijn treinbaan .Mijn dag kan niet meer stuk
Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Wat fijn, Elisabeth! Dat geeft ook warmte in je hart, hè...
    Knuffel van mij,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo'n goede dag had! En ook dat de vermoeidheid niet zo hard toesloeg : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk om te lezen dat het met jullie wel weer de goeie kant op gaat..
    geniet maar van alle kleine dingen zoals het komt komt het

    lieve groet
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een heerlijke dag! En ik wens je meer van zulke dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat het zo goed uitgepakt heeft voor allemaal.
    Ik keek oven wat rond in de oudere logjes waarvan ik fragmenten zag en daar las ik inderdaad nare dingen bij.
    Hoopvol het nieuw jaar in en genieten van dit soort mooie momenten xou ik zeggen, dat is het proberen waard..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die dag alleen al is een cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word blij als ik dit lees Elisabeth, blij voor jou.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat jullie het zo goed hadden. Geniet van de lekkere Rituals-luchtjes en je man van zijn muts en zijn treinbaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je zo genoten hebt. En wat een mooie cadeaus!

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...