dinsdag 24 december 2019

Kerstavond



Het is stil in huis en dat is goed .De Kerstdagen zullen rustig zijn voor ons en dat heb ik nodig en ook mijn man .En dan als een mokerslag krijg ik een berichtje van mijn liefste internet vriendin .Afgelopen nacht heeft haar jongste dochter een hersenbloeding gehad en ze moeten afwachten want er moeten onderzoeken gedaan worden  .Ik wacht af hoe het nu is en bid en hoop dat het goed zal komen .Zo'n jonge vrouw in de bloei van haar leven .Ik wens jullie in elk geval mooie dagen .Voor ieder van jullie die het moeilijk heeft wens ik sterkte
Liefs Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Wat een vreselijk nieuws. Dat is schrikken. Ik wens je heel veel sterkte, ook voor je vriendin en haar dochter. Heel veel beterschap

    Ondanks alles wil ik je fijne dagen wensen. Dat je een beetje kunt genieten van gezelligheid met je man, dochter en schoonzoon.

    Dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk, Elisabeth. Ik kreeg een paar dagen geleden berichtje van een neef, dat hij kanker heeft en in afwachting is van nadere onderzoeken. Nare berichten, altijd natuurlijk maar vooral in deze tijd van het jaar, vind ik.
    Toch fijne dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms lijkt het leven een boksbal. Klap na klap. Ik wens je vriendin,haar dochter en jullie sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte voor allen.
    Dat het licht van kerst er mag zijn Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vreselijk bericht! Sterkte voor allen.

    Ik hoop toch dat jullie nog een beetje fijne en rustige dagen zullen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Elisabeth,

    Een treurig bericht voor allen, die het betreft. Sterkte ermee!
    Ik hoop dat je toch nog een beetje zult genieten van de feestdagen en ik wens iedereen alle goeds voor 2020.

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...