donderdag 19 december 2019

Ik mis mezelf

Dat is de gedachte die ik zo vaak heb ,ik mis mezelf .Mijn hele leven ben ik al moe ,zelfs als kind al .Toch heb ik altijd heel veel kunnen doen Nu ben ik op een punt dat ik nog heel weinig kan zonder uitgeput te zijn . Nu slaap ik zelfs elke middag een uur en soms zelfs twee uur ,nooit kon ik in de middag slapen maar nu bijna eindeloos Een heel uitgebreid bloedonderzoek heeft niets opgeleverd ,alle organen werken prima  en noem maar op .We gaan rustig aan de antidepressiva  afbouwen omdat ze zoveel bijwerkingen hebben . Op aanraden van de huisarts weer vitamine B pillen .Mijn mini boompje staat in huis maar verder dan de lichtjes ben ik nog niet gekomen maar het is in elk geval wat .Ja ik mis mezelf .Geen fut in het kerst gebeuren maar dat is bij onze Dochter en Schoonzoon ook zo .Ook zij zijn zo moe van deze afgelopen tijd en alles wat er gebeurd is en nog gebeurd .Tweede Kerstdag gaan we even een uurtje naar ze toe .Jeetje wat mis ik mezelf in deze tijd ,ik genoot er altijd zo van om het huis gezellig te maken en zelfs buiten te versieren .Maar ach volgend jaar beter denk ik dan maar
Elisabeth 

7 opmerkingen:

  1. Anoniem12/19/2019

    Joh, kerstopsmuk en -diners zijn niet verplicht, beter om eerst jezelf wat op de been krijgen. Antidepressivia kunnen idd grote moeheid losmaken, die zat er al ws maar nu moet je het inhalen. Geeft niks, teken dat er beweging in zit, al lijkt het er niet op. Rust en vrede voor jou gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat je gezond bent. Maar jammer dat je je nog steeds niet wat beter voelt. Je hebt ook heel wat te verstouwen. Vroeger en nog steeds.
    Het kerstgevoel zit in jezelf. Niet in de boom of het diner. Tweede kerstdag komen de kinderen en kleinkinderen maar eerste kerstdag zijn Hubbie en ik alleen. In mijn oude plunje op de bank, met een toastje lekker een kerstfilm kijken. Geen opsmuk, gewoon makkelijk.

    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je nog wel een positieve gedachte hebt dat het volgend jaar anders en beter zal zijn. Hopelijk verdwijnt die extreme vermoeidheid snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een rustige kerst is ook goed. Hier ook. Kijk je naar je paar lichtjes,dat geeft weer moed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kerstsfeer zit er bij mij dit jaar ook niet erg in. Geef lekker toe aan je slaap en rust behoefte, kennelijk heb je het nodig. Het is misschien de weerslag van de afgelopen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lichtjes geven hoop en kracht.
    We kijken weer uit naar een Nieuwjaar.


    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve schat ik wens je fijne dagen toe met veel rust. Ik leef echt met je mee en bewonder je moed. Zou gek worden van wat die medicijnen doen en weet niet of ik het vol zou houden. Veel liefs voor jou en je man.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...