maandag 27 april 2020

Eindelijk opgelost

Pff dagenlang kon ik niet op mijn dashboard en moest via andere blogs lezen en reageren .Maar ik heb het gefikst en ik ben er weer .Vanochtend druk geweest om de planten in de tuin water te geven samen met de man tja helaas met gieters want we hebben geen goede tuinslang meer en ik heb nu al spierpijn ervan .Vanavond nog een rondje En dan opeens zie ik zo'n heel klein mini plantjetje tussen de tegels ,een klein madeliefje met 1 klein roze bloempje .En dan besef ik dat ik weer een beetje mezelf ben .Ik kan door zoiets kleins zo vertederd worden en van genieten .Voor veel mensen onbenullig waarschijnlijk maar voor mij juist wel goed want dan weet ik dat ik weer een stapje op de goede weg ben .
Liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. O ja, madeliefjes zijn ook zo leuk. Fijn dat je er weer bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. rijk zijn de mensen die dat kleien zien elisabeth :-)
    ik vind het fantastisch xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag krijgen lekker regen. Goed voor de plantjes. Was te droog geweest. Fijn dat je weer bent. Tuinslang is zeker veel werk aan. Hopelijk is nu spierpijn over.Gelukkig ga je goede richting met jou. Stapje voor stapje vooruit. Houden zo. Fijne week. Lieve groetjes J&F.��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi om te lezen Elisabeth.

    Een lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elisabeth, dit is een heel bemoedigend bericht van jou hierboven!
    Genieten van kleine dingen, die zijn er zo veel én je kunt er weer oog voor hebben.
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn juist de kleine dingen die een leven zo mooi kunnen maken en dit kleine bloempje wat je zag laat zien dat deze ook sterk is net als jij. Vandaag ontvangen bloemen ook regen hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een stapje zo groot en goed als dat madeliefje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elisabeth,
    juist de kleine dingen zien en waarderen zijn de mooiste elementen van het leven. Voor jou ook van grote waarde door het besef dat je weer jezelf aan het worden bent ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Elisabeth,

    Het madeliefje oogt als een fragiel plantje, maar symboliseert juist ook de veerkracht.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zeggen niet voor niets: het zijn de kleine dingen die het doen. En juist die kleinigheden maken het verschil. Wat je klein noemt (-: Fijn dat je weer voorzichtig kan genieten. Hierna zal het alleen maar beetjes beter gaan. Precies wat we je toewensen!
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Genieten van iets kleins is een groot geluk. Nu nog een nieuwe tuinslang binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...