zaterdag 11 april 2020

Verrassing

Afgelopen week kreeg ik al een heerlijk geurtje van mijn man ,een beetje vroeg maar dat geeft niet ik ben er blij mee.Vanochtend was het echt humor .Mijn dochter belde mij op mijn mobiel en terwijl wij zaten te kletsen ging de vaste telefoon en dat was schoonzoon vanaf een andere locatie .Dus ik met mijn dochter en de man met schoonzoon ,even later de telefoons omwisselen en dat maakte mijn dag al helemaal goed .Vanmiddag viel er een grote envelop op de deurmat van Greetz .Daarin een lieve gelukwens kaart van mijn dochter schoonzoon en natuurlijk ook van de snoezepoezen .Een heel leuk boekje Catfullness dus ik was zo verrast en ontroerd door hun verassing .Zo werd/is mijn verjaardag toch nog extra leuk .
Fijne paasdagen ,liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd en lief van je dochter en schoonzoon. En man. Precies diegenen die belangrijk voor je zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/11/2020

    Van harte, met hopelijk betere tijden voor de boeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem4/11/2020

    Ps het is verrassing met dubbel r. Anders heb je het over een crematie....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha je hebt gelijk dat is iets heel anders .Nee crematie mag wat mij betreft nog wel een tijdje wachten

      Verwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd en bewaar je feestje tot later

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd en wat leuk dat ze er op deze manier aandacht aan geschonken hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is aan je gedacht! Geweldig! Nog een keer gefeliciteerd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Elisabeth.

    Maak er mooie paasdagen van.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Elisabeth

    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Het kan nog net.
    Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
    Dikke kus.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een leuke verassing heb je gekregen. Fijne paasdagen gewenst.Ik ben van de week ook jarig. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte hoor want je mag een jaar lang jarig zijn. En alle gebaren ook al zijn ze soms klein kunnen toch heel groots zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alsnog van harte, Elisabeth! Dubbelop bellen is weer eens wat anders, hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Elisabeth,
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een gezond nieuw levensjaar toe. Fijn dat je zo verwend bent. Deze verjaardag vergeet je nooit meer.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Elisabeth.
    Ik wens je een jaar toe, waarin je je evenwicht steeds meer zult gaan terugvinden, en daarbij natuurlijk veel gezondheid.
    Pas goed op jezelf!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemiddag Elisabeth,

    Ik wil je persoonlijk bedanken voor feliciteren.
    Hopelijk gaat met jou ietsje beter met je?
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...