maandag 16 november 2020

De weg terug naar mezelf

 



Een beetje aparte blogtitel misschien maar zo voelt het wel .Natuurlijk heb ik al regelmatig geschreven over mijn vooruitgang. Het lijf word steeds sterker al protesteren de spieren soms flink ,maar ook in mijn hoofd verander ik weer .Of eigenlijk verander ik niet maar merk dat ik steeds meer de vrouw word die ik was en die ik een aantal jaren zo gemist heb .Al weken staat het huis vol met kaarsen en waxine lichtjes en een schemerlamp is dan voor mij ook overbodig ,zo heerlijk rustgevend al het kaarslicht .En dan ga ik bedenken wat ik met de kerst versiering wil en dan gaat het weer echt kriebelen ,ook dat heb ik een paar jaar niet gehad .De man is de spullen een beetje aan het bekijken want ik wil het wel mooi maar rustig houden .Lichtjes wit zilver en zachtgroen en wat mooi groen hier en daar .Het is nog wel vroeg voor kerstversiering maar in de grote glazen bokaal en in de grote glazen fles heb ik alvast lampjes gedaan en wat staat het gezellig .Ik krijg ook weer echt zin in koken en heb gisteren heel lang zingend en fluitend in de keuken gestaan om een grote pan maaltijdsoep te maken met super veel groenten en dat kost veel tijd om alles zelf te snijden . Maar het was heerlijk en we hebben gesmuld .En dan weet ik dat ik op de goede weg ben en hoop dit vast te kunnen houden .

Ik wens jullie een fijne week,liefs Elisabeth 




17 opmerkingen:

  1. Wat fijn voor je dat je zo goed vooruit gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo blij voor je dat het zo goed met je gaat. Fijn om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed nieuws blogje dit Elisabeth! Heel erg fijn om te lezen! En nu lekker zo doorgaan. Geniet van al je mooie versieringen! En kan jou het schelen dat het nog geen kerst is 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier staat de kerstboom ook al hoor met o.a mooie eekhoorns erin en de lichtjes die ook zo een gezellig gezicht geven. En ook al ga je met kleine stapjes vooruit ben ik toch heel blij dat je weer opnieuw begint te leven. En je titel van je schrijven is helemaal niet raar want zo voelt het toch voor jou? Nou geniet ervan want jij bepaalt wat je wilt doen nou. Maak je niet druk wat een ander ervan denkt want het zijn jouw mooie dagen die jij opnieuw wenkt om zo door te gaan. Blijf niet stil staan bij het verleden maar beleef je dagen nu in het heden. Liefs Tine😘🥰👍👌

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou dát is superfijn nieuws elisabeth,
    gewoon rustig zo doorgaan....je kan het.. dat heb je weer eens fijntjes bewezen hé,

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem11/16/2020

    Zo mooi, en vooral in jezelf gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Door vertrouwen te blijven houden in jezelf ben je zo ver gekomen. Dat is een dikke felicitatie waard. Naast jezelf zal ook je man blij zijn dat je zo bent opgeknapt. Heerlijk om je blog te lezen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je jezelf terug vindt, een lange weg maar ook een leerproces. Rustig aan het komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn, dat het weer beter gaat en geniet van de gezellige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn Elisabeth om te lezen.
    Ja, het is gezellig he met alle lichtjes en kaarsjes aan.

    Geniet ervan.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn, Elisabeth! Ik ben zo blij voor je.
    Leuk, lichtjes in schaal en fles, je brengt me op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat je jezelf zo hervindt! Dat klinkt positief.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor lichtjes en mooie dingen is het nooit te vroeg en zeker niet als je er zo van kan genieten. Wat een goed nieuws lieve Elisabeth en wat heb je hard gevochten samen met die lieve man van je. En al wil je alvast paaseieren, gewoon doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Elisabeth,
    Wat fijn bij jou vooruit gaat. Wat heerlijk dat je weer zin krijgt. Wat mooie versiering om te zien je boom. Lichtjes en kaarsjes maken heel gezellig in huis. Hebben wij ook. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline
    & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet hoe het bij jou is,maar als ik zing,zit het goed. Fijn voor je,dat je weer geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij zit het goed als ik fluit .Ik fluit tegenwoordig steeds vaker in de badkamer .Mijn man geniet ervan want dan weet hij dat het goed gaat met mij

      Verwijderen
  16. Wat heerlijk voor je! Zo blij. Geniet van alles.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...