vrijdag 20 november 2020

Genoten en een beetje trots





Een oude foto

Wat was het een fijne dag .Ik begon de dag best moe maar de man hier thuis motiveert me wel om toch te mee te gaan  naar het tuincentrum en ik ''moest '' eigenlijk mee .Gisteren kocht de schat een mini nepboompje voor me en oef wat een misser .Veel te klein en echt lelijk helaas  ,tja hij had geen bril op dus foutje .Zelf gistermiddag een echt boompje gekocht bij de bloemist en ja het is vroeg maar het staat al met lichtjes erin want ik had er zo'n zin in en ohh die geur alleen al !! Vandaag dus samen en jeetje we zijn bijna 3 uur weg geweest .Fietsen gaat best heel goed maar een paar keer de hoogte op tegen het viaduct pff dat was ik echt niet meer gewent .De kerstmarkt is echt prachtig en wat heb ik genoten van al dat moois want er is zoveel te zien, mezelf echt in moeten houden .De '' buit '' was alleen wat kleine zachtgroene versiering voor mijn mini boompje .Thuis een grote bak met spulletjes bekeken en wat heb ik veel leuke dingen ,gewoon vergeten omdat ik er vorig jaar niets om gaf .Ik geniet gewoon van alles en ben trots op wat ik vandaag weer gedaan heb ,het geeft me zoveel voldoening .

Ik wens jullie een fijn weekend ,liefs Elisabeth 

13 opmerkingen:

  1. Anoniem11/20/2020

    Zo’n wederopstanding heb je maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat fijn dat je er weer van kunt genieten.
    Enne oude foto of niet: ik vind hem leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mij betreft had je jezelf best wel mogen verwennen, wat een gevecht heb je geleverd en wat ben je toch een doorzetten. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je konden genieten. Tuincentrum is zeker daar druk geweest. Kerst zie je zoveel.Heel goed dat je man dat jou mee nam. Gelukkig ben je doorzetter. Volhouden zo. Echt boom is vaak lekker geur. Wij hebben kunstboom. Moet wel. Voor konijn is het giftig. Leuke poppen om te zien op de foto. Fijn weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.����

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat je weer kunt genieten van kerstdingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn,dat je wereld weer zoveel groter is. Geniet ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je eigen kerstspulletjes herontdekken is ook erg leuk en je hebt vast genoeg ideeën in het tuincentrum opgedaan om thuis de boel te versieren. Goed dat je man je meenam naar het tuincentrum en ook al was de fietstocht zwaar, je hebt het toch maar mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om te lezen dat je er zo van geniet! Ik stuur nog meer positieve vibes jouw kant op!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat je weer kunt genieten. Nu genieten van alles om je heen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo blij voor je dat je je zo lekker voelt! En er weer zin in hebt om eea te ondernemen! En dat je weer een logje schrijft! Top! 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn Elisabeth dat je weer zo kunt genieten.
    Leuke foto.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Elisabeth,

    Ik heb even teruggelezen en ik lees dat je best een moeilijke periode achter de rug, maar gelukkig kun je nu weer van alles.
    Zoals jezelf al ergens schrijf, we zullen het maar niet over corona hebben, maar het is wel duidelijk dat dit ook niet bijdraagt aan de bewegingsvrijheid. Geniet van je fietstochtjes en de komende kersttijd.

    Groetjes en veel licht gewenst,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt jezelf over een dood punt geholpen (met steun van je man) en dat gaf na afloop zoveel voldoening. Dik verdiend dat tevreden gevoel! Geniet van je miniboompje met lichtjes.
    Lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...