zaterdag 7 november 2020

En morgen is er weer een dag

 

Maar weer een oude foto van het park waar ik vlak bij woonde ,nu zo veranderd omdat er heel veel bomen gekapt zijn en van alles nieuw is aangelegd .Ik kwam er niet meer want de herinneringen waren veel te pijnlijk .Deze tijd veranderd hier thuis weinig omdat we toch echte huismussen zijn geworden de laatste jaren . Maar een beetje jammer is wel dat in de Tuincentrums de restaurants dicht zijn want we vonden het altijd gezellig om even koffie te drinken met wat lekkers erbij dus gaan we daar even ook niet heen .Ik heb even wat rust nodig na het fietsen en rondlopen daar en dat kan nu niet meer Ik draag zeker een mondmasker als ik winkels in ga en ja hoor ik heb er nu twee met een poezen snuit van de Etos .Ik denk maar zo als het dan toch nodig is mag het ook wel grappig zijn ,alleen de man schrok zich een hoedje toen ik opeens voor het raam stond met dat ding op .Het was prachtig weer de afgelopen dagen en mijn rondjes fietsen worden wat groter al zijn het geen rondjes van tig km want dat is nog teveel ,ik timmer aan de weg zeg ik maar zo en het voelt fijn .Het gaat in elk geval redelijk goed met mij en daar ben ik blij mee . En elke avond zeggen we ,morgen is er weer een dag [ hopen we ]

Liefs Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Blij voor je Elisabeth dat je het wel goed met je gaat. Haha, je hebt die Etosman flink aan het schrikken gemaakt dus? Ik heb gewone hoor, zwarte en witte. En gisteren heb ik voor het eerst bij de supermarkt boodschappen gedaan zonder dat mijn bril besloeg. Snap niet hoe het kan, maar ik denk dat het ook een kwestie is van goed opzetten. Maar jij hebt lekker geen bril meer op zeker?
    Geniet maar lekker samen, thuis zijn is voor ons ook geen straf! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha het was mijn eigen man hoor die ik liet schrikken ,en ik draag wel een bril maar met een lage sterkte dus kan ik ook gemakkelijk zonder

      Verwijderen
  2. Tja, het is een vreemde tijd en wie weet hoelang nog. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mondkapjes! Ik heb er nu verschillende, wegwerp en van stof. Sommige zitten lekker, andere niet. Een gewone zwarte draag ik het liefst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11/07/2020

    Wat doe je het goed! Fijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer fietst en zo je conditie verbetert en tegelijk geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zo´n poezenmasker en heel fijn dat je weer opkrabbelt uit het diepe dal.Gewoon de tijd geven, eens komt de dag zoals het vanouds was!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook verschillende mondkapjes. Wegwerp en van stof. De een zit beter dan de ander. Ik ben er nu aan gewend. Het is een kwestie van je bril goed opzetten. Maar hij beslaat nog wel eens. Lastig.

    Zeker jammer dat je nu geen koffie meer kunt drinken. Ik mis het ook. Geen echt terrasmens maar ergens een kopje koffie drinken vind ik wel gezellig. Doe rustig aan. Kleine stapjes vooruit maakt ook één grote!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoie ik zag je bericht hier staan. En wellicht is dit dan ook een tip want echt je bril zal niet meer beslaan.
      Leader Antifog Brush Combo kijk dan ook even de video dan weet je hoe het werkt - https://youtu.be/RZEkoKb862k
      Ik had het gehaald bij een brillenwinkel hier op advies van juffrouw in Etos.

      Verwijderen
  8. Dat lijkt mij leuk zo een poezensnoetje, helemaal mee eens dat humor moet ook schrik die lieven man van je zich een hoedje. Hier wel gewone maskers maar mocht ik een hele leuke vinden ga ik hem toch kopen. Trouwens altijd heerlijk als je een winkel uitkomt je het weer even af kan zetten, heerlijk de frisse lucht. Liefs voor jullie 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo is dat elisabeth, elke dag met een positieve gedachte beginnen dat werkt echt wel, ik geloof daar in,
    super dat je steeds gaat, lekker naar buiten in beweging blijven dat is super voor een mens

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is waar Elisabeth, elke morgen weer een nieuwe dag.
    Fijn om lekker naar buiten te gaan.

    Zal dat een leuk mondkapje zijn...

    Heb het goed lieve Elisabeth.

    Een groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, die arme man van je ;)
    De kilometers die je fietst maken niet uit. Het gaat erom dat je ervan kunt genieten. Het is momenteel ook erg fijn weer (vind ik) om naar buiten te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Af en toe lunchen of ergens koffie drinken mis ik ook. Zolang we zelf positief blijven, komen we de crisis wel door.
    Leuk, mondkapjes met katten erop. En nog milieubewust ook.
    Het gaat niet om de afstand die je fietst maar om het plezier dat je erin hebt.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind het ook jammer dat je na wandelen nergens meer bakje kan doen maar nu nemen we picknickmand mee en warme chocomel in kan en dat is samen ook wel gezellig en veiliger. Geniet van de mooie momenten. xx Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...