woensdag 10 februari 2021

Daar komen ze weer

 Er gebeurd weinig dus ook weinig om over te schrijven , dus weer even wat vragen aan mezelf 

Verzin je vaak doemscenario's  ?

Ja helaas door mijn angst stoornis doe ik dat te vaak en probeer het ook wel te relativeren maar ja !

Zijn dieren net zo belangrijk als mensen ?

Ja dieren zijn ook levende wezens net als wij waar we goed voor moeten zorgen .Mijn poezenmeisje is daar voorbeeld van !

Hoe zeker ben je van jezelf ?

Het ligt eraan waar het om gaat .Mijn intutie mijn mening over bepaalde dingen wat mensen betreft wel .

Vergeef je mensen makkelijk?

Nee niet echt altijd .Ik ben wel veranderd in de jaren en kan ook wel relativeren maar soms is het best moeilijk om vergevinggezind te zijn . Ik ben in elk geval geen stijfkop meer die niet meer tegen mensen praat als er iets gebeurd is ,soms moet ik dan even over het het ''heuveltje'' en denken laat maar 

Wat hoop je nooit meer mee te maken ?

Iets wat er jaren geleden gebeurd is en daar heb ik nog altijd de nawerking van en die is heftig  .En nee ik deel het niet .

Ga je gemakkelijk de confrontatie aan ?

Uhh ja tegenwoordig best wel,word me niet altijd in dank afgenomen .Maar eerlijk duurt het langst  maar wel op een nette manier natuurlijk  !

Waar verschillen jij en je Moeder in ?

Blijft een pijnlijk onderwerp. Mijn moeder was een heel koele vrouw en toonde nauwelijks emotie of gevoelens en daarom heb ik haar nooit echt begrepen .Zelf ben ik een 100 procent gevoelsmens en dat valt niet altijd mee maar voelt wel veel beter !!

Zo dat was weer eens wat over mezelf en wie ik ben 

Liefs Elisabeth 


9 opmerkingen:

  1. Anoniem2/10/2021

    Wat ben jij herrezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Door de jaren heen ben je verstandiger geworden en zorg je beter voor je zelf. Ik vind het knap dat je niet op je moeder bent gaan lijken, want meestal geef je je eigen opvoeding door.
    Mooi dat je een ander een herkansing biedt.
    Ik ben blij iets van je te lezen,
    lieve groet ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Elisabeth,
    ik vind je dapper dat je vragen beantwoord :-)
    tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent echt heel goed bezig lieve vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je bent goed bezig met deze vragen. Je bent ook dapper om te zeggen! Goed uit gooien met deze vragen! Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn te lezen lieve Elisabeth, deze antwoorden op vragen aan jezelf. Je bent zo veranderd en zoveel milder geworden. Dat moet toch wel goed voelen. En de vrede in jezelf kunnen voelen samen met jouw kanjer!
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het mooi te lezen Elisabeth.
    Je bent een kanjer!

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je een confrontatie aan durft te gaan. Ik vind dat vaak nog lastig en zou dit beter willen kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...