donderdag 18 februari 2021

Het zijn de kleine dingen die het doen

 

Ja dat is de titel van het lied .Maar voor mij zijn de dingen echt niet klein  !! Vandaag viel er een envelop op de mat en ik wist eigenlijk al van wie het was .Zo mooi en ontroerend deze mooie aquarel van Sparky gemaakt door die lieve Klaproos en daarvoor heel veel dank lief klappertje ! Ik ben er zo blij mee en ze gaat in een mooi lijstje .Maar ook elke keer weer jullie lieve reacties en persoonlijke berichtjes raken me  steeds weer .Nee het zijn geen kleine dingen ze zijn groot in mijn beleving !

Liefs Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Lieve Dien ,ze staat hier al in een mooi lijstje ,zo mooiiiii

      Verwijderen
  2. Wat een fijne verrassing door je brievenbus! Kleine dingen zijn zo enorm waardevol!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die lieve Dien. Attent zoals altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend lief! Kun je mooi blijven genieten! 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, Elisabeth, wat een attent geschenk.
    Wat zul je de lieve schattekat missen - na zoveel jaren.
    Sterkte!
    Liefs van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Elisabeth, bedankt om terug langs te komen. En wat een fijne reactie schreef jij daar. Heel lief en neen ik ga niet opgeven. Maar eerder zoals het mij uitkomt. Ik had hier al wel wat gelezen maar ik had wat drempelvrees. Zal jij wel begrijpen. Heel mooi van klaproos om zo een mooie attentie te maken en aan jou te geven. Enne als ik zo verder kijk, verdriet zal er altijd zijn. Maar sterk proberen zijn hoor. Dan lukt het wel. Vraag mij wat. Het beste en graag tot ziens ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gehad. Je dochter zal wel blij mee wezen.
    Fijne dag gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou een week vol lieve belevingen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is onze Dien toch een enorme lieverd met een oneindig groot hart. Ze is net een bloemkool, ze heeft voor iedereen een stronkje en altijd op het moment dat je het het hardst nodig hebt. Sparky...voor altijd in je hart en voor altijd op papier. Met een ♥
    Houd je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat lief van Dien.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even komen piepen. Tot later dan ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moest gelijk glimlachen toen ik de tekening zag want ik wist meteen wie hem gemaakt heeft. Ik kreeg verleden jaar een prachtige Sofietje in de bus. Helemaal met je eens, kleine dingen bestaan eigenlijk niet wat dit betreft. Hoe fijn als iemand zoveel moeite voor je doet. Al is het maar het meeleven als je verdriet hebt of als je blij bent. Mensen die niet bloggen weten niet hoe bijzonder het kan zijn. Ik heb het altijd over mijn blogvriendinnen als ik over jullie praat. Want vriendinnen zijn jullie zeker. Heel veel liefs voor jou en die lieve man van je.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...