donderdag 25 februari 2021

En ja daar zijn ze weer

 

Tja aangezien ik weinig te melden heb en ook wat futloos ben doe ik maar weer wat vragen .Maar voor de goede orde ik geniet wel van de bloemetjes die ik overal op zie komen en het fijne weer .

Wat geeft het leven zin ?

Mijn man en dochter en mijn poezen meisje natuurlijk .

Wat had je graag eerder geweten ?

Daar ga ik niet op antwoorden ,dat is TE persoonlijk .

Hoe oud voel je je ?

Jong van hart  al zegt mijn spiegel iets anders haha 

Kun je goed luisteren ?

Altijd goed gekund .Nu betrap ik me erop dat ik op moet letten om anderen ook te laten praten .Komt door deze tijd waarin we leven nu .

Kent iemand je diepste geheimen ? 

Nee want ik heb geen diepe geheimen ,wel gedachten die ik met niemand deel .

Waar hunker je naar ?

Rust , echte rust in mijn hoofd en hart !

Ben je dezelfde persoon als vroeger? 

Nee zeker niet ,teveel meegemaakt wat een mens veranderd 

Vaar je je eigen koers ?

Grotendeels wel maar ik heb ook een man waar ik rekening mee hoor te houden .

Zo dat was weer het een en ander over mezelf .Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Daar ben je weer! Met een mooie foto van bloeiende sneeuwklokjes.
    Ik kan me vinden in elk antwoord op de vragen. Dat maak ik zelden mee.
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful words...pretty snowdrop flowers....sign of spring.

    Have a wonderful day

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is fijn als je je eigen koers kunt en durft te varen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien zal het jou verbazen maar in uw vraag en antwoord vind ik veel gelijkenissen. Bij de vraag over goed kunnen luisteren zat ik ja te knikken. Teveel mensen gaan over op "en ik " en daar gaat dan je verhaal. Ligt het aan deze tijd? En wist je wanneer ik aan een tuincentra passeer ik soms aan jou denk, want ik weet nog wat bloemetjes voor jou zijn. Alle liefs en tot de volgende ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch weer grotendeels heel persoonlijk deze vragen en antwoorden.
    En uiteindelijk is niemand dezelfde persoon, een mens verandert toch door omstandigheden of je nou wilt of niet. Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey E. ik kan hier geen antwoordje nalaten anders staat het openbaar. Kan jij even een emailadres nalaten bij mij? wordt niet gepubliceerd hoor. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Elisabeth,
    Foto is zeker heel mooi om te zien. Bij ons is erg mistig op moment.
    Vragen erbij zitten zijn wel om te weten. Leuk eens weer te weten. Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mailtje verstuurd. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik was er weer even ☼ en ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Naar Rust met een hoofdletter kan ik ook verlangen...

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...