woensdag 17 februari 2021

Ja daar zijn ze weer de vragen aan mezelf

 Ik heb er weer een paar gepikt bij Myriam

Wie in je omgeving is er positief veranderd?

Zonder twijfel mijn Dochter .Soms lijkt het even niet maar als we ''echte'' gesprekken hebben zonder dat haar vriend mee luistert en praat merk ik het heel goed !!

Heb je jezelf weleens betrapt op racisme ?

Ik moet er bijna van blozen maar eerlijk gezegd ja tot mijn schande wel eens en het past eigenlijk helemaal niet bij me maar toch is het weleens gebeurd ! 

Voel je je Fit ?

Nee ik ben doodmoe en ''moet'' nodig weer gaan fietsen en meer bewegen 

Om welke reden vond je laatste verhuizing plaats ?

Al vaker geschreven om een heel akelige reden die ik niet deel .

Horen veel eten en drinken bij gezelligheid?

Een belachelijke stelling .Gewoon een kopje koffie of thee kan ik ook heel gezellig vinden .Ik vind een wijntje lekker en een hapje ook maar niet noodzakelijk om ''gezellig '' te kunnen zijn .Was bij mijn ouders helaas wel zo !!

Ben je weleens gepest ?

Heel erg in mijn jeugd en dat heeft me erg onzeker gemaakt al is dat nu heel veel minder .Maar er blijft altijd wel iets hangen van dat gevoel !

Welke mensen van vroeger zitten nog steeds in je hart ?

Mijn Ouders en mijn Broer .Maar mijn Vader eerlijk gezegd het meest ,wat hield ik zielsveel van die man !!

Zo dat waren ze weer .Liefs Elisabeth 


4 opmerkingen:

  1. Weer een beetje beter leren kennen zo Elisabeth. Gezelligheid kent geen tijd toch? Ik dronk nooit alcohol, nog steeds heel erg zelden, maar andere mensen hebben dat kennelijk nodig om een leuke avond of een leuk feestje te hebben. En die zaten met een kater en ik lekker niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vragen en antwoorden daarbij en gezelligheid met vrienden in het echt begin ik nu wel heel erg te missen. En gepest vroeger ja zeker wel. Lees mijn scheldwoorden pakket maar eens. Heb in vrolijk noten neergeschreven die ik veel ontving in mijn jeugdige leven.
    https://tinedejong.blogspot.com/2015/05/mijn-scheldwoorden-pakket.html Wens je mooie dagen. Liefs.Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben je wel eens gepest? Daar kan ik een boek over schrijven. Het blijven altijd krassen in je ziel, hè?
    Fijn dat het contact met je dochter is verbeterd.
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...