vrijdag 27 oktober 2017

De saaiste mens van Nederland



Als ze daar een verkiezing voor deden weet ik zeker dat ik zou winnen .Ben nog nooit zo'n saai mens geweest als nu .Heb nergens geen zin in en ga ook bijna nergens meer naar toe .Ik laat het maar even komen zo het is ,ben ook best een beetje moe van de afgelopen maanden .Volgende week weer voor controle naar de oogarts want dat is nu al 10 maanden geleden en ik sta nog steeds op de wachtlijst voor mijn staar operatie ,dus eerst weten of er niet teveel veranderd is aan mijn ogen want dat vind ik wel belangrijk .Woensdag ochtend weer een mailtje van Dochter .Ik heb een nacht en een dag goed overdacht wat ik wilde en heb de koe maar bij de horens gevat ,leuke uitspraak overigens . Gisteren zelf maar gebeld en even kort met haar gesproken ,even aangegeven wat ik niet [ meer ] wil en we gaan rustig kijken of we weer met elkaar om kunnen gaan .Soms moet ik mijn koppigheid aan de kant zetten en dat geeft ook wel een goed gevoel en het geeft een klein stukje rust in elk geval .

Liefs Elisabeth

7 opmerkingen:

  1. Zou het aan de tijd van het jaar liggen? Een vriendin van mij voelt precies hetzelfde als jij. Niet veel meer waard om voor te leven zegt ze zelfs. Ga dinsdag eens even kijken of ik haar op kan beuren. Want er is genoeg, je moet het alleen voelen en zien. Als is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Hoop voor jou dat het met je dochter goed komt, heel erg vervelend als jullie elkaar misschien even een poosje niet hebben begrepen, maar allebei wat water bij de wijn doen zal mogelijk en hopelijk helpen. Kop op lieve Elisabeth!
    Liefs, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had ik de voorbije maanden ook last van...maar het tij is gekeerd en heb alweer best veel gedaan.
    Al zeg ik het zelf...achterstallig onderhoud in ons stulpje b.v.
    In de vakantie is het binnengewkomen, zus belt niet meer en denk dat de geboorte van haar 1e kleinkind daar aan mee geholpen heeft. Kwam ineens boembats binnen
    We kunnen weer verder...en een opening is er hier bij jullie ook weer...fijn om te lezen
    Fijn weekend
    oja in mijn lijstje sta je ook niet, maar weet je toch wel te vinden whahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Elisabeth
    ik denk dat jij er indertijd uit verdwenen bent toen je was gestopt
    ik zal het lijstje weer eens bijwerken , of weghalen :)
    ik ben blij met je glimlach hoor
    nee dat er lui zijn die de herfst akelig vinden snap ik ook niet
    nieuwsgierigheid is geen ernstig iets :)

    jij dus weer voorzichtig contact met dochter lief , ik hoop dat alles goed komt
    er op uit aan zal ook wel weer komen , al was het maar naar het tuincentrum

    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee Elisabeth , mij deed of doet dat uurtje ook niks , om mij hoeft het ook niet
    het vee had er last van en de vliegmaatschappijen ook , ikke niet hihi
    ben blij dat de ppsjes in de smaak vielen , en ja die kunst van wat bloem en blad , geweldig toch , kom er maar op
    slaap wel groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mogge Elisabeth
    ik heb ook geen hinder van dat uurtje meer of minder , ik slaap altijd en overal als een marmot hihi
    dus jij gaat geen kunstwerkjes maken met de blommen , zet ze gewoon in een vaas :)
    fijn weekend groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieverd je bent geen saai mens.Wat fijn dat je mailt van je dochter kreeg. Toch hoop ik ergens dat je met dochter goed komt. Voorzichtig proberen. Ik duim met je mee. Sterkte bij de oogarts.
    Fijne zondag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja starten met koffie en een bammetje is beter dan al die zoetigheid...maar ik geniet er vandaag en morgen wel van. Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...