zaterdag 23 december 2017

Zwijmelen op zaterdag - Sandra Mooy- Holy Night -A Christmas Secret.wmv


Al eerder in mijn reacties gezegd dat er wat mij betreft wel eens nieuwe Kerst muziek mag komen .Deze van onze eigen Sandra Mooy is zo mooi en die luister ik al een paar jaar regelmatig .Wij houden het hier heel rustig samen .Ik wens jullie mooie dagen met de dierbaren om jullie heen of misschien net als wij samen of zelfs alleen en ook dat kan goed voelen want het is maar hoe je over deze dagen denkt  .Voor degenen die het moeilijk hebben ,ik wens jullie sterkte .
Liefs Elisabeth


30 opmerkingen:

  1. mogge Elisabeth
    mooie stem heeft deze vrouw , ken haar niet
    jullie een rustige kerst , en lekker aan de zuurkool , nu ik ook hoor , al zal ik wel wat wandelen om de folders weg te krijgen , er zijn gister eind van de middag al 2 wijken gebracht
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem12/23/2017

    Mooie uitvoering.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook wij houden, zoals altijd, het rustig.. heerlijk,

    ♥-verwarmende feestdagen gewenst, liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die Elisabetht
    en lekker aan het genieten van rust en stilte nadat de boodschappen binnen waren , zal toch wel
    ik had een pakket van Nellie gekregen met voor hen overtollig beddengoed , daarin had ze een kerstkaart gedaan , maar ja die zat zo in het verpakking papier verwerkt dat het als kaart niet opviel hohoho , dus die heb ik nu uit de oudpapier gevist , en over vis gesproken , ik had net nog een kaart welk zegt " wens je een goed en gezond 2018 toe met veel vis " hihi
    Liep 3 wijken weg en zal nu in de totale ruststand
    zeg dan ook alvast
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies, zoals je zegt, Kerst vieren, op een manier die bij je past. Zonder je te laten opjutten door "zoals het hoort", of zoals het volgens het commercie-bombardement zou moeten.
    Mooie Kerstdagen en een heel goed en vooral gezond 2018!
    Hartelijke groeten van Zem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ja lekker hoor weg is weg , en de rest zijn 2 wijkjes welke ik met deze dunne folderpakketten in 1x rijden per wijk kan doen , makkie dus :)
    ja dat vergeten herken ik hihi , ik zou ook aan de zuurkool , maar dat is nu voor de maandag gepland
    jullie een wijntje en wat chips en zoet , ik pintje en vissie en zoen hohoho
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Elisabeth, je hebt hier ook een mooie site opgebouwd en het filmpje is een mooie compilatie van kerstbeelden en een mooi kerstliedje! Dank je voor je mailtje en Ik wil ook zeggen hoe erg ik het voor je vind van die onbeschofte reactie op je andere site en begrijpt het dat je deze privé hebt gezet! Ik hoop dat het geen domper zet op je Kerst- en feestvreugde! Geniet van deze sfeervolle en fijne dagen samen met je echtgenoot. Ook ik hou van de rust en we houden het dus ook rustig onder ons tweetjes samen op Kerstavond en oudejaarsavond. ;-) Verder wens ik je nog een fijn weekend en fijne dagen toe.
    Lieve groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Heidi het zet geen domper op mijn dagen .Ik ga gewoon genieten van de rust en de dagen die komen .Lief dat je hier kwam reageren
      Liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. ha die Elisabeth
      ja 5 weken zonder pint geweest nu weer met :)
      lekker rollade hoor , maar ieder zijn smaak
      ik zit te denken wat die zoen moet zijn :) pintje en vissie en zo , maar die en :) hihi
      ik ga bankhangen
      fijne avond groet

      Verwijderen
  8. Dankjewel Elisabeth voor deze prachtige inzending!
    Ik heb nog nooit gehoord van Sandra Mooy, ga ik toch ook eens opzoeken!
    Fijne rustige dagen saampjes!
    Dikke knuffel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kende Sandra Mooy destijds uit de Country muziek wereld en heb haar CD nog in de kast
      XXX

      Verwijderen
  9. Heerlijk rustige kerst muziek. Daar kom je van in de Zen stand.
    Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja ik zoende 2 haringen en een scholfillet hohoho
    hangse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik kijk al uit naar morgen , heb nog 2 filletjes liggen
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. We wensen je fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar en begrijpen dat je het rustig houdt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie ook fijne feestdagen en een mooi 2018!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik kende haar niet, maar wat een prachtig nummer.
    Ik hou wel van een rustige kerst. Maar de kinderen willen graag komen. Ik denk wel dat het het laatste jaar word.
    Zo druk de afgelopen periode. Hubbie raakt van slag. Volgend jaar toch maar op een andere manier.
    Ik wens je hele fijne en sfeervolle dagen samen met je man.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstmuziek Elisabeth.
    Rustige kerstdagen, daar hou ik ook wel van, maar dit jaar ben ik toch wel
    heel blij dat de kinderen en kleinkinderen komen.
    Ik wens jullie samen gezellige dagen toe.
    Liefs, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stem, lekker rustige muziek met toepasselijke klanken.
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ha die Elisabeth
    ja ik die 2 visjes na het lopen van m'n wijkjes om half 1 als lunch
    gaf ze toen nog water hoor , maar uren later een pintje er bij , en o wat waren ze blij hohoho
    jullie de zuurkool al op dus , ik ga die morgen maken , heb alles in huis nu , ik doe het met speklapje en worst :)
    nu zo de tv aan voor een avondje bankhangen
    wens ook jullie een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ha die Elisabeth
    dus jij hebt wel wat van die mooie Friese provincie gezien
    leuke manier ook om het te bezoeken zo via dansgroepen
    ik kan wel Fries verstaan en ietsje spreken , maar volksliederen of om het even welke liederen begin ik niet aan
    jij zo lekkers eten , ik de keuken in en aan de zuurkool kokkerel
    alvast smakelijk en een fijne middag groet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha die Elisabeth
    mijn moeder was een Friezin , en zij sprak het thuis tegen ons :) , en ik kom nu nog bij familie en vrienden in Makkum dus het blijft aardig bij
    het is een mooier volkslied dan het wilhelmus vind ik hohoho
    ik heb een prachtige stem , maar er is er niet een die het waardeert hihi
    ik zal zo aan de kokkerel
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben het met je eens dat het Friese volkslied mooier is dan het Wilhelums .En nee mijn '''mooie '''stem word ook niet gewaardeerd whahaha

      Verwijderen
  20. Een fijne tweede kerstdag Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo lieve Elisabeth,
    ik kwam je bedanken voor alle lieve berichtjes en steunbetuigingen die je hebt gestuurd. Het heeft me echt heel goed gedaan te weten dat we niet alleen staan in dit enorme verdriet. Ik ben echt nog heel verdrietig en in diepe rouw en heb besloten om even met bloggen te stoppen. het zou ook niet eerlijk zijn om iets te plaatsen en niet terug op bezoek te komen.
    Ik blijf je lezen hoor want dat doe ik wel.
    Veel liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neem al de tijd die je nodig hebt Helma want bloggen is nu niet belangrijk en reageren hoeft toch niet dat begrijp ik heel goed dat je daar geen zin in hebt .
      Heel veel sterkte en liefs ,Elisabeth

      Verwijderen
  22. mogge Elisabeth
    zo nu wachten op langere opklaring hihi
    bed is verschoont en ook ikzelf heb de wangen weer glad en lekker heet gebadderd , nu is het boven ook mistig , dus de ramen maar ff open
    zou fijn zijn ff droog , kon ik om eten weg , anders of brood of later ff snel naar de chinees :)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mogge Elisabeth
    en goed geslapen na de hassiebassie hihi , klinkt lekker
    wat vandaag brengt zien we wel weer
    geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wij wensen jou een "Próspero Año Nuevo con mucho salud"

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...