maandag 17 januari 2022

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog steeds mijn liefste Internet vriendin is ook al hebben we elkaar nooit gesproken of in het echt ontmoet .Nog steeds is het zo een mooie warme vriendschap die nog altijd voort duurt ,maar helaas wonen we heel erg veel van elkaar .Van live Spaces naar Blogger waar ik heel veel geblogd heb ,ook weer een paar blogs verwijderd omdat het toch steeds weer kriebelde om weer te willen bloggen en ook hier was et best heel fijn .En nu zit ik op het nulpunt ,ik wil mijn blog niet verwijderen maar heb ook geen energie om nog iets te melden .Gaat het goed met mij ? nee helemaal niet helaas en de zin ervan om dit alles te delen zie ik niet want jullie kunnen er niets mee .Hoopvol begon ik aan een nieuw hulpverlening traject maar wat een enorme ROTZOOI blijkt het daar te zijn . De eerste afspraak was fijn ,de tweede liep wat tijd en afspraak al niet goed ,de derde was nog net op tijd geregeld en de vierde weer een puinhoop .De man waar we zulke fijne en goede gesproken mee hadden was er de 4e afspraak ook weer niet ,nee weer een dubbele afspraak en dagen later een telefoontje van hem dat hij er sinds 1 Jan niet meer werkt ,een klap in mijn gezicht mag ik wel zeggen .Wat zo hoopvol begon blijkt dus een enorme teleurstelling te zijn morgen nog een gesprek waarvan de tijd al 2 keer veranderd is en dan kap ik er mee .Ik ben moe zo ontzettend moe en ook de booster prik doet daar een flinke schep boven op .Ik probeer af en toe te lezen en te reageren maar het kost zoveel energie .Ik laat mijn blog staan en hoop binnenkort weer wat leukers te kunnen melden ,maar voor nu ben ik er even niet .

Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. Anoniem1/17/2022

    Jammer, maar als het hopelijk beter gaat, kun je altijd weer terugkomen. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg vervelend allemaal! Ik hoop voor je dat het binnenkort beter met je zal gaan. Heel veel sterkte xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niks mis mee, om je blog een tijdje te laten rusten. Dat is het fijne aan blogs: ze zijn geduldig! Er komen vast weer betere tijden, want niets blijft ooit hetzelfde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moeilijk allemaal. Maar ik ben blij even iets van je te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als het weer lukt kun je hier weer verder gaan bloggen Elisabeth.

    Ik wens je veel licht toe, neem de tijd.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Elisabeth,
    als je geen zin hebt om te bloggen moet je het ook niet doen maar ik weet dat je toch af en toe iets van je wil laten horen ;-)
    Wat jammer en ook verdrietig dat het allemaal zo moeizaam gaat en dat de man waar je van die geode gesprekken mee had daar niet meer werkt. Is het een optie om aan hem te vragen of je mee kan naar zijn b=nieuwe werkplek of zeg ik nou iets doms!! Ikzelf ben nl wel met een arts meegegaan toen hij naar een ander ziekenhuis ging.
    Ik hoop dat je dit ook kan doen.
    Liefs van mij en neem echt alle tijd.
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Elisabeth,
    Ik weet dat jij zo moeilijk heeft. Het kan wel voorstellen dat je geen zin hebt om te bloggen. Neem voor jou tijd. Het is veel belangrijker voor jou. Denk aan jezelf. De rest komt misschien wel weer. Wat naar dat je arts steeds weer ander kreeg. Dat je even niet meer zag zitten.Boosterprik had ik ook last van gehad. Nog steeds....Heel veel sterkte voor jou. Knuffel voor jou. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.💐

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zorg eerst maar goed voor jezelf en als je behoefte heeft dan kan je het hier van je afschrijven gaan. Weet dat ik aan je denk en geef je hierbij virtuele knuffels en kus op de wang. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor ieder die nog hier reageert .Dit blog kan ik zelf niets meer mee ,alleen nog een reactie geven op berichtjes van jullie .Dit is mijn nieuwe blog adres
    https://weeropnieuwbeginnen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...