woensdag 24 oktober 2018

Soms is het bordje vol

De afgelopen twee jaar waren tropenjaren kan ik wel zeggen .Er is zoveel gebeurd en sommige dingen heb ik wel óver geschreven hier .Natuurlijk niet alles want er is een grens .De laatste dagen ging alles in een stroomversnelling ,de heel akelige herinneringen van mijn jeugd kwamen opeens weer tevoorschijn en ook de situatie met mijn kinderen viel me opeens veel zwaarder dan ik zelf toe wilde geven en vooral zo het nu gaat met mijn dochter .En gisteravond ging bij mij dus bijna het licht uit en ging ik nog net niet voor de vlakte .Ik ben me een hoedje geschrokken kan ik wel zeggen want het ging de hele zomer toch best goed en dan opeens dit ! De komende dagen ga ik maar weer proberen om weer wat rust in het hoofd te krijgen .Gelukkig heb ik een heel lieve en begripvolle man die er altijd voor me is .Jullie wil ik bedanken voor de lieve reacties .Het komt wel weer goed maar dat kost even tijd
Liefs Elisabeth 

26 opmerkingen:

  1. Elisabeth,

    Bedankt voor jouw bezoekje en reactie op mijn weblog.
    Nog even als reactie op jouw logje van gisteren deze kyoka voor jou.

    ------------------------------------------

    een wolk schuift voorbij

    even bedekt zij de zon

    mis de warmte nu

    houd vertrouwen in de wind

    zon zal opnieuw verschijnen

    ------------------------------------------

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms krijgt een mens ook teveel voor hun kiezen en dan is rust even het beste medicijn. Geef je mijn woorden hierbij en hoop dat je snel weer in het goede vaarwater zal zijn. Kopieer de link en lees meer, want deze woorden zijn ook voor jou:
    https://tinedejong.blogspot.com/2015/11/huis-van-stille-woorden.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor je reactie Tine en de link ,ik ga later even lezen .
      Lieve gr

      Verwijderen
  3. Ik leef met je mee. Je lijf zit vol spanningen en uit zich op deze manier. Neem de tijd om dingen te verwerken. Samen met je lieve man. Ik hoop dat voor jou ook de zon weer gaat schijnen. Maar ik begrijp je zo goed.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moest gisteren direct aan jou denken meis pff echt heel eng was dit .Ik probeer wat rust te vinden
      liefs xxx

      Verwijderen
  4. Anoniem10/24/2018

    Liefs en sterkte, Elisabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte en neem vooral je rust. Dikke knuffel van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik leef je met je mee met alles. Ik vind zo erg voor jou. Ik wens je veel sterkte ermee voor komende tijd. Liefs Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieverds ,het komt wel weer goed
      Liefs xxx

      Verwijderen
  7. Het spijt mij dit alles te moeten lezen. Ik zou het graag anders hebben geweten. Draag zorg voor jezelf hoor, dat ik ook kostbaar. En samen met je man kan je nog altijd aan een streepje geluk werken, ik duim alvast. Gauw weer beter ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Kay ,het komt wel weer goed al kost het even tijd

      Verwijderen
  8. ahhhhhh Elisabeth,
    snotverdikkie, dat moeten we niet hebben,
    geef het maar tijd, en wij webbies vangen je op, samen met je man...
    ik gun je zo van harte de rust die je nodig hebt,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Elisabeth, neem je tijd, je hebt het even nodig! Komt vast weer goed, maar geduld is een schone zaak! Wij lopen niet weg hoor! Veel liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trees .komt wel weer goed hoor
      liefs xxx

      Verwijderen
  10. Hé, wat ontzettend vervelend voor je zeg! Een ‘terugval’ is altijd klote (sorry dat ik dat zo zeg!), maar vergeet niet dat het een hele tijd goed is gegaan. 😘
    Rustig aan en kop op. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Stefanie ,ja het is even balen maar ik weet idd dat het straks wel weer beter zal gaan
      Liefs

      Verwijderen
  11. Nu lees ik dit pas. Ik hoop,dat de afgelopen dagen je al een stukje rust hebben gegeven. Soms even een stapje terug geeft misschien energie voor passen vooruit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon even de tijd nemen is het beste en alles even laten bezinken maar weer .

      Verwijderen
  12. Neem de tijd lieve Elisabeth, de tijd voor rust.
    En blijf schrijven geef ik je als advies.
    Hier op je website of anders voor jezelf in een schrijft.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Hilly voor je mooie reactie .Ik wil wel schrijven hier maar ben best voorzichtig geworden .Lezers willen liever leuke dingen lezen en mooie tuin foto's zien dat begrijp ik ergens ook wel.Ik voel me niet zo vrij meer om te schrijven hier .
      liefs Elisabeth

      Verwijderen
    2. Deze lezer leest liever de persoonlijke verhalen.

      Verwijderen
    3. Dank je Marry voor je reactie .Ik vind het best moeilijk om nog heel persoonlijk te schrijven maar heel af en toe doe ik het toch maar zoals nu
      Gr Elisabeth

      Verwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...