dinsdag 11 februari 2020

Doelen voor mezelf

Heel voorzichtig stel ik doelen voor mezelf wat ik wil of kan doen .Elke dag twee dingen doen in huis of wat betreft pakjes verzenden en dergelijke .Vandaag moest ik twee pakjes voor heel lieve dames in orde maken voor verzending  en ik had het al te lang uitgesteld en pff ik werd er akelig van want dan slaat de stress toe .Maar op aanraden van de man even een rust pauze nemen en daarna ging het prima en de pakjes zijn verzonden .Super toch zo' n lieve begripvolle mee denkende man .De nieuwe uitdaging is ,ik mag fietsen  naar het winkel centrum om boodschappen te doen maar heb mezelf beloofd de terug weg te lopen ,ik wilde eigenlijk smokkelen vandaag maar nee ik mag mezelf een schouderklopje geven want ik heb gelopen .Een keihard gevecht maar ik zal het winnen hoe moeilijk ook
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Anoniem2/11/2020

    Ach je doet het zo goed! Zet jezelf niet teveel onder druk, maar babystapjes, hug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en met jouw vasthoudendheid ga je het winnen ook lieve elisabeth,
    ik heb er alle vertrouwen in .

    lieve groet,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, Elisabeth! Doelen stellen voor jezelf, en stapje voor stapje. Ik heb een tijd gehad dat ik vreselijk last van mijn schouder had. Ik deelde klusjes in stukken: bijv. een half fornuis schoonmaken was wel weer genoeg. En dan kom je uiteindelijk toch waar je wezen wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat superfijn inderdaad dat je man je zo goed helpt en steunt. Dat lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig word je goed geholpen. Wat knap dat je eerste stapje neemt. Rustig opbouwen. Deze man geeft toch veel hulp. Het is ook prettig voor jou. Sterkte. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je man je ook zo goed steunt met je doelen te gaan doen. En je doet het heel goed hoor. Van mij ontvang je ook schouderklop en knuffel. Ook voor je man hoor. LG,Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Samen met je man lukt het Elisabeth.
    Samen sterk en jij bent een topper!

    Alle goeds,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met kleine stapjes kom je er ook. Je verdiend een pluimpje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn joh! En alles wat lukt geeft weer energie voor de volgende stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elisabet,
    wat goed dat je jezelf doelen stelt :-)))) Ik weet ook zeker dat dit je gaat lukken en wat ik lees in dit bericht gaat het ook hartstikke goed. Ik ben trots op je xx
    Liefs van mij, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...