dinsdag 14 juli 2020

Even wat laten weten .

Nee helaas geen goed bericht .Het gaat niet goed hier ,helemaal niet goed .Ik kan steeds minder en de kleine dingen die ik doe slopen me .Het leek even beter te gaan maar helaas Vorige week bij de huisarts geweest en weer moet er bloed geprikt worden .zo'n bezoek kost ons nu inmiddels 40 euro omdat ik die 25 min niet meer kan fietsen en dus met de taxi moet gaan .Hart longen bloeddruk saturatie alles goed .Ik heb nu elke dag heel dikke benen en word steeds dikker omdat ik nog weinig kan en niet omdat ik veel eet want mijn eetlust word steeds minder .Vandaag was de limiet ,uitgegleden in de douche en ik kan zelf niet eens meer overeind komen ,geen kracht in armen of benen ,was dat van de schrik vraag ik me af ?.Met hulp van mijn man en het laatste restje moed wat ik had is het gelukt .Ik ben zo ontzettend geschrokken .Ik weet het echt niet meer nu ,ben zo moedeloos .En alsjeblieft geen medelijden  want daarom schrijf ik dit niet .Ik lees wel bij jullie een probeer af en toe te reageren
Liefs Elisabeth 

12 opmerkingen:

  1. ... niet meeleven... jeetje elisabeth.
    misschien moet die huisarts van jou toch eens optreden en écht iets gaan doen voor je,
    dit kan zo niet doorgaan... het wordt je dood......

    sorry dat ik dat zo blunt schrijf.... maar er móet iets gebeuren met jou..

    een heel dikke knuffel van mij, en ja... ik heb wél medelijden met je,


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem7/14/2020

    Ja er moet iets gebeuren, je gaat downhill. Als dat stoppen met bepaalde medicatie vereist, zou ik dat dan toch proberen, want deze weg is ook niet de goede! Sterkte joh!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de Antidepressiva Sertraline al helemaal afgebouwd en wel heel voorzichtig .Ik dacht dat dat middel de extreme vermoeidheid en verminderde eetlust het probleem was ,niet dus .

      Verwijderen
    2. Anoniem7/15/2020

      Ook bloeddruk en chloresterol medicatie kan onaardige bijwerkingen geven. Vocht in de benen is waarschuwing voor hart- of nierproblemen, die hoeren bij een arts thuis.

      Verwijderen
    3. Mijn bloeddruk middel gebruik ik al probleemloos 25 jaar .Mijn nierfunctie leverfunctie schildklier cholesterol was allemaal in orde ,ook geen vit gebrek of bloedarmoede .Daarom begrijp ik hier niets van .

      Verwijderen
  3. Och Elisabeth, ik vind het wel sneu voor je.
    Ik schrik er van.
    Ik hoop dat er gauw de juiste hulp voor jou komt.

    Heel veel liefs en alle goeds,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meedeleven is geen medelijden hoor. Ik denk veel aan je en hoopte dat het beter met je zou gaan. Heel veel sterkte en kracht toegwenst. Ik weet niet wat ik anders moet zeggen. Moet je nu niet eens doorverwezen worden? liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het geen goed nieuws, ik ben toch blij iets van je te horen/lezen. Lieve Elisabeth, ga alsjeblieft naar je huisarts. Neem je man mee en ga niet weg voordat je een doorverwijzing naar een internist krijgt. Dit kan niet alleen door een depressie worden veroorzaakt.
    Ik denk aan je en wens je moed in tegenspoed. Ik wou dat ik meer voor je kon doen...
    Houd vol!
    Dikke liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Elisabeth

    Hier schrik ik echt van. Zoals de anderen al zeggen, je moet je laten doorverwijzen. Dikke enkels betekent dat je vocht vast houdt. En dat is fysiek.
    Gewoon tot de bodem uit laten zoeken. Dit is niet iets psychisch. Dat kan er bij mij niet in.

    Moed houden hoor! Ik denk aan je.

    Dikke kus, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat dikke enkels en benen fysiek is weet ik natuurlijk .Het is meer bewegen en afvallen en ik kan geen van beide .Mijn eetlust is erg slecht dus ik hoef niet op dieet te gaan en anders worden het het steunkousen bah ! .Eest maar weer bloedlatenprikken want er moest nog het een en ander onderzocht worden
      Liefs xx

      Verwijderen
  7. Hier is toch wel een raadsel op te lossen, Elisabeth, want er is toch iets aan de hand. Sterkte. Praat nog eens met de huisarts. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat vervelend allemaal!
    Net zoals de reacties hierboven kan ik alleen ook maar zeggen dat je terug moet naar de huisarts of voor een second opinion moet gaan of zo. Dit duurt veel te lang allemaal.
    Ik ben wel blij iets van je te horen, ook al kost het voor jou waarschijnlijk best veel moeite en energie om iets te schrijven.
    Hou je sterk xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...