woensdag 5 augustus 2020

Niet blij

De uitslag van de bloedtest was niet goed..Geen eetlust ,erg  misselijk zijn word veroorzaakt door ontstoken  maagslijmvlies en geen goede voeding maakt ook erg moe want eten doe ik nog maar heel erg weinig .Zo zijn er nog een paar dingen niet in orde maar ik ga niet de hele medische story hier neerzetten .Wel blij dat de tikker in orde is ,gelukkig ook geen hart falen dat is dan wel fijn om te weten . Ook geen vit B12 gebrek Dat was een korte update
Liefs Elisabeth 

17 opmerkingen:

  1. Anoniem8/05/2020

    Wel eens gelet op de bijwerkingen van de medicatie die je gebruikt? Dat kan je van de wal in de sloot helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik let altijd op bijwerkingen.Misselijk was ik al een heel lange tijd van de Antidepressiva .Toen ik daarmee stopte ging het even beter en kon ik redelijk eten ,nu werd het steeds erger en dat is sinds kort.De man dwingt me soms om iets te eten zoals vanmiddag pff

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eten kost heel veel moeite want het maakt me vaak misselijk ,maar ik probeer het wel

      Verwijderen
  3. Goed dat je het hebt laten checken, Elizabeth. Nu weet je tenminste meer. Als je niet zo veel eet, misschien gewoon een multivitamine erbij nemen. Voor de zekerheid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Multivitamine slik ik al heel erg lang omdat misselijkheid een bijwerking was van de antidepressiva en bijna niet kon eten .

      Verwijderen
  4. Een ontstoken maagslijmvlies zal best wel invloed hebben op je eetlust. Gaat er nu ook nog verder onderzocht worden wat de ontsteking veroorzaakt heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem8/06/2020

    https://www.simpto.nl/diagnose/maagontsteking/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat ze er wat voor kunnen geven.
    Belangrijk om goed te eten, maar het moet wel kunnen dan meis.
    Goed dat je dat probeert.

    Ik hoop dat je toch mooie zomerdagen hebt samen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is een soep misschien lekkerder voor je, dat lepelt makkelijker weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen dat de uitslag niet goed was. Hebben ze ook een plan om het te verbeteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop,dat je er iets aan kunt doen. Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank voor jullie reacties .Ik heb antibiotica en mijn maagbeschermer is verhoogd .Ik heb di al eens eerder gehad en kan lang duren .Een soepje zou een optie kunnen zijn .Ik word gelukkig al iets minder misselijk als ik iets eet .Maar met deze warmte heb ik nog minder eetlust en probeer wat fruit te eten .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat er toch wat gevonden is. Ik hoop dat je snel je weer wat beter voelt.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel naar, die bijwerkingen. En dan ook nog ontstoken maagslijmvlies.
    Zou yoghurt of kwark (met vruchtjes) iets voor je zijn? Dat eet/slik je gemakkelijk weg. Het voornaamste is dat je eiwit binnenkrijgt.
    Ik hoop dat je spoedig opknapt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yoghurt of kwark verdraag ik heel slecht .Ik krijg er meer maagzuur van helaas

      Verwijderen
  13. Hoi Elisabeth,
    allereerst excuus voor mijn late reactie maar de hitte van de afgelopen weken waren echt slopend voor heel veel mensen en ook voor mij 🥵

    ik lees dat het met jou ook niet echt lekker gaat en dat de uitslag van je bloedtest niet goed was alsmede een ontstoken maagslijmvlies! Ik lees in een van je reacties dat je de maagbeschermers hebt opgehoogd dus ik hoop dat het inmiddels een beetje beter gaat met je.
    Doe je voorzichtig??
    Liefs van mij,
    Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...