dinsdag 24 november 2020

De laatste keer



Tja soms komt een mens voor onverwachte verassingen te staan [ zitten] Vandaag naar de kapper iets wat ik altijd fijn vind dus ik had er echt zin in .Altijd gezellig babbelen en zo betrouwbaar al ruim  25 jaar ,nooit bang dat er iets fout kon gaan .En dan vind ze het moeilijk om te vertellen dat ze stopt met de kapsalon .Ik begrijp haar reden maar ohh wat heb ik er moeite mee .Wat hebben we vaak en veel gelachen en ze heeft ook mijn tranen gezien als alles teveel was ,ze is zo'n mooi lief mens .Ik heb gelukkig haar prive nummer voor noodgevallen omdat ze weet dat ik zo ontzettend veel moeite heb hoe mijn hoofdhuid eruit ziet .Ik kon helaas geen knuffel en zelfs geen hand geven maar ben met tranen in mijn ogen weggegaan .Voorlopig kan ik weer zeker 10 weken vooruit met mijn super korte koppie .Ga ik nog afscheid nemen ,nee ik weet zeker van niet want dan sta ik daar gewoon te janken ,ik stuur haar en haar lieve collega die mij ook vaak geknipt heeft een mooie bos bloemen .Tja soms komen dingen zo onverwacht en besef ik weer wat een emo kipje ik ben 

Liefs Elisabeth 

14 opmerkingen:

  1. Wel heel begrijpelijk, die emo. Een goede kapper en ook iemand die je na 25 jaar heel vertrouwd en dierbaar is geworden, die zul je heel erg missen. Knuf voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat deze kapper ermee stopt. Het is altijd wel wennen dat afscheid moeten nemen. Moeilijk weer. Je zult haar dan erg gaan missen. Gelukkig heb je privé nummer. Aardig van der. Fijne avond. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem11/24/2020

    Jammer! Een vertrouwd adres met fijne mensen is niet makkelijk te vervangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is ècht jammer, een kapper vind ik zo persoonlijk, die wìl je niet kwijt...
    Ik moet altijd een hele hoge bult over voor ik naar een ander ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat moeilijk voor jou,andere klanten en misschien ook wel de kapster. Dat wordt wennen,hopelijk aan een volgende lieve vrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. is niet zo gek hoor, je krijgt toch een band met elkaar je wordt een soort familie toch,
    sterkte elisabeth
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is jammer en het is goed te begrijpen dat je er verdrietig om bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is jammer Elisabeth.

    Mooi dat je ze een bos bloemen stuurt, zullen ze waarderen.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoiets is toch een tegenvaller inderdaad. Wat jammer zeg. En ze is niet beschikbaar voor zo nu en dan voor een prive afspraak als kapper of zo? Bijvoorbeeld dat ze bij jou thuis komt om te knippen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gelukkig wel ,daarom heb ik haar prive nummer .Maar ik heb daar best moeite mee om te gaan bellen.

      Verwijderen
  10. Heel logisch Elisabeth, of het nou een kapper, een dokter of een tandarts is. Je deelt veel van jezelf tijdens gesprekken en dat voelt dan heel vertrouwd. Maar fijn als je haar nog kunt bellen om te komen knippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo begrijpelijk.
    Ik heb ook een vaste kapster. Dat voelt vertrouwd.
    Misschien kun je haar af en toe bellen. Gewoon doen!

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Elisabeth, je bent geen emo kip maar een mens met een oude ziel. Iedereen die jou ziet zoals je bent en waardeert om wie je bent, is een mooi mens. Ongeacht wat die persoon voor werk doet. Jullie liggen elkaar. Dan is het toch logisch dat je haar (en haar collega) gaat missen? Dat is menselijk...
    Lief dat je haar kunt bellen en die bos zou ik zeker sturen!
    Sterkte met het gemis ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Elisabeth,
    je mag in dit soort gevallen echt wel een emo-kippetje zijn hoor. Als je al zo lang bij iemand komt en dan ook lief en leed hebt gedeeld dan is het ook echt heel naar als je hoort dat ze gaat sluiten!!!
    Ik ben wat dat betreft net zo'n type als jij want de tranen zouden bij dan ook echt wel stromen hoor. Ennuh... e geeft je niet voor niets haar privénummer ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...