vrijdag 3 december 2021

En nu ?


Ik weet het ik ben er weinig omdat ik weinig fut of inspiratie heb om te bloggen en ook geen zin om negatieve blogjes te plaatsen want daar hebben jullie ook niets aan en daarom twijfel ik weleens om te stoppen .Dit is dan wel even verdrietig want gisteren heeft mijn Dochter de laatste  poes die ze nog had in moeten laten slapen ,de lieve mooie Bacardie die nu bij zijn vriendjes is in de dieren hemel ,maar het mannetje is bijna 20 geworden  een prachtige leeftijd . Ik lees wel af en toe bij jullie maar reageer weinig sorry daarvoor. Het gaat niet echt heel slecht op dit moment en ik heb heel fijne mensen in de hulpverlening nu en dat geeft een stukje rust .maar ik heb ook even iets heel anders .en dat is dit .We  willen graag voor de vogels zorgen en zeker in deze tijd en dit kan er dus gebeuren met die netjes .Ik wist het ook heel lang niet maar haal de netjes al heel lang af van dit soort bolletjes en pinda netjes af en ik hoop dat jullie dat ook doen om dit leed te voorkomen 

Liefs Elisabeth 


8 opmerkingen:

  1. Jeetje, alweer een poes naar de poezenhemel... sterkte ermee xxx

    Ik ben blij om te lezen dat je nu goede hulp krijgt. Dat is zo ontzettend belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Elisabeth,
    Wat naar dat je dochter ook zijn poes moesten inslapen. Rust zacht. Is nu met andere dieren in de hemels. Gelukkig krijg jij goede steun. Heb je wel nodig. Blij te horen. Wat naar zaadbolletje bleef hangen. Brrr... Ik heb 1 keer opgehangen. Maar nooit meer.... Ik vind ook griezelig dat blijven hangen. Voor jou sterkte gewenst. Lieve groetjes J&F

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn om weer van jou te horen. Fijn ook dat je hulp hebt die bevalt. Ik denk vaak aan je en hoop dan dat t goed met je gaat. Heel veel liefs en sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie poes, verdrietig dat hij er niet meer is.

    Fijn dat je goede hulp krijgt.

    Dat van die vetbollennetjes wist ik, ik heb ze zonder netjes in een silo. Dat werkt goed.

    Lieve groetjes,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zo'n nare foto is dat.... Ik heb nog wel een netje, maar controleer het dagelijks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Elisabeth,

    Ik wil je graag fijne liefdevolle kerstdagen wensen.

    Lieve groeten,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo lieve Elisabeth,
    wat een verdriet weer dat de poes van je dochter nu ook naar de dierenhemel is gegaan. Ook dat het met jou niet zo lekker gaat is geen leuk nieuws. Ik hoop dat je in het nieuwe jaar weer wat lekkerder in je vel komt te zitten hoor.
    En nee, dat wist ik niet eens van die netjes!!!! Ik schrik hier dan ook van! Goed dat je hier aandacht aan hebt gegeven!
    Hou je haaks.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...