zaterdag 24 juni 2017

Zaterdag


Ik geniet van mijn tuin met de vele rozen die bloeien ,het lijkt wel of de hitte ze ontzettend goed heeft gedaan want elke struik geeft zo enorm veel bloemen . Foto's maken vergeet ik eerlijk gezegd gewoon .En nog meer voelt de rust goed ,even niets en alles laten voor wat het is ,de telefoons staan in elk geval nog steeds uit .Komt tijd komt raad en de tijd zal leren hoe alles verder zal gaan want ik kan even niets met haar en wil het ook niet ,even dat gevoel laat me maar .Ik geniet van mijn Zaterdagse chips ''want dan mag het '' en mijn glaasje wijn en op de achtergrond de muziek van Chris De Burg ,cd The Road to Freedom .Mijn Mikki zie ik weinig nu ,nee die geniet van de koelte op zolder. In de nacht mis ik haar nu best wel een beetje maar ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken een kleine haarbal boven op me te hebben liggen pff .Nu wil ik gewoon even voorzichtig genieten van de kleine dingen en terwijl ik dit schrijf hoor ik zo'n mooi concert van de vogels en wat is dat toch geweldig .Komt goed allemaal daar ben ik zeker van op welke manier dan ook
Liefs Elisabeth

4 opmerkingen:

  1. ha die Elisabeth
    zo mooi als jij de ppsjes vond , er zelfs stil van werd
    zo mooi is dit hier te lezen , over mooie rozen in je mooie tuintje
    over de rust , een goed stuk muziek
    dat alles zal je gemoed deugd doen
    wat je zegt er is bijna niets mooier dan een vogelconcert
    wens jullie een rustige avond

    fijne avond groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja die telefoons uit zal niet voor niks zijn...geniet jij maar fijn van je tuintje en de rust van samenzijn.
    Kan zomaar ineens veranderen heb ik ervaren.
    Hakt er flink in verlies van zus...ben als een gek gaan haken hihi
    Anders malen de gedachten teveel..och is ook weer ergens goed voor...
    Als het goed is krijgen je bloemen nu wat water...hier regent het.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kunnen jullie genieten in de tuin. Telefoon soms word wel eens gek van. Wij hadden afgelopen tijd ook gehad. Vaak schrik ik ervan. Omdat zoveel omstandigheden zit. Maar wij moeten ook door gaan. Zaterdag lekker genieten. En nog zondag ook.Mikki had ook last van warmte. Echt niks voor de dieren. Leuke foto om te zien. Mooie grote ogen.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het komt ook (vaak) allemaal wel goed maar soms heeft dat even tijd en soms heel tijd nodig.
    Gelukkig is de meeste hitte nu weer weg maar is het aangenaam weer.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...