woensdag 7 juni 2017

Weinig te melden

Tja ik maak weinig mee dus ook weinig te melden .Afgelopen Zaterdag druk in de weer geweest met zakken aarde van 20 kg  en een super zware mand met planten er in en dat met en schouder die al niet goed voelde en dat mag ik nu bezuren .Gisteren ook met dezelfde arm nog een TE snelle verkeerde beweging gemaakt dus dubbel op nu .Maar ja eigen schuld dikke bult want ik ben ook zo eigenwijs .Ik gooi af en toe maar wat paracetamol naar binnen en hoop er het beste van .Maar goed de plantjes staan gezellig haha . Dus weinig leuks te melden .Wat mij betreft mag het mooie weer terug komen want de plantjes hebben aardig wat water gekregen inmiddels en ik wil weer lekker buiten zitten

9 opmerkingen:

  1. ha die Elisabeth
    dus tuintje weer fleurig en na de regen ook weer fris
    ja laat de zomer maar terug komen dan hihi
    jij dus eigenwijs geweest en nu wat in de lappenmand , ja kan je zo hebben , maar klinkt als spierpijn , dus nu goed rusten , daar is het goed weer voor :)
    en ook om de ppsjes te bekijken , ja mooi verval is niet lelijk hé
    ja de 15de krijg ik logétjes voor wat dagen , dus ff wat extra in het HH en ook daar is het goed weer voor hihi
    ik kwam droog heen en weer van de markt
    geniet de dag en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik doe maar ff rustig aan maar niet helemaal stil gaan zitten want dat is ook niet goed .

      Verwijderen
  2. Ha als de plantjes staan dan kan je nu de rust nemen met je arm...want vanzelf gaat zoiets niet over ;)
    Ja met het mooie weer wat eraan komt wordt het vast weer genieten.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat maar komen dat mooie weer ik ben er klaar voor haha .Tis wel balen hoor de constante ''ziekenboeg '' hier .Maar komt goed !

      Verwijderen
  3. Wat zijn we goed in blogjes wegwerken hihi
    Al las ik wel wat verontrustends in de leeslijst ;)
    Fijne dag verder...genieten van het mooie weertje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blogje maar weer verwijderd .Het lijkt hier maar niet op te houden en ik vraag me af wanneer ik eens rust mag krijgen .

      Verwijderen
  4. Die rust zal jezelf moeten vinden en creëren en dat dat niet makkelijk is weten we allemaal

    Ga ervoor...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou fijn zijn als het zo eenvoudig is als jij schrijft Nellie maar helaas liggen de zaken hier minder eenvoudig

      Verwijderen
  5. Inmiddels kun je lekker buiten zitten Elisabeth want het is zowaar 'zomers'. En je moet natuurlijk niet met zware zakken aarde gaan sjouwen en manden met planten want dat loop je geheid op zoals je hebt gemerkt.
    Even wat gas terug nemen.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...