zaterdag 18 augustus 2018

Zwijmelen op Zaterdag - "Feelin' Haggard" Dale Watson and Ray Benson (Official Video)



Wat zal ik zeggen ? Ray Benson [ Asleep at the Wheel] en Dale Watson ,heren die ik moest leren waarderen en wat zijn ze beide goed . Van Ray Benson heb ik een prachtige solo Cd en dat is  puur genieten en van Dale staat er ook een redelijk stapeltje cd's hier .Merle Haggard een van de beste zonder twijfel .Leuk om dit te vinden op You Tube een mooie ode aan Merle
Fijn weekend, Elisabeth 

6 opmerkingen:

  1. Mooie zwijmel muziek om te luister op vroege ochtend. IK moet zachtjes aan zetten. Ferry ligt nog te slapen. Goede zanger is dit. Fijn weekend gewenst. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig nummer en natuurlijk heb ik nog nooit van die 2 gehoord.. van die 3 moet ik zeggen zeker... Fijn weekend Elisabeth! Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh dat meen je niet Trees ,nog nooit van Merle Haggard gehoord ? Shame on you haha
      liefs xxx

      Verwijderen
  3. Heerlijke muziek. Ik hou van die muziek. Echt genoten. Maar dat doe ik altijd bij jouw zwijmels.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ook weer even genoten van die heerlijke country muziek. Was vorige week op een fokveedag.....met de hele dag country muziek en zelfs line dancing. Erg leuk.
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...