dinsdag 20 november 2018

Mikki

Ze is zeurderig de laatste dagen , ze miauwt en zeurt maar wat wil ze dan ? Ze eet goed en lekker  ze drinkt goed en gaat keurig op de bak Soms zou ik in dat lieve kleine koppie willen kijken .Ik zit op mijn stoel en kijk tv en dan moet ik ruimte maken zodat ze achter mij op mijn stoel kan springen .En dan gaat ze op de stoelleuning aan de andere kant zitten om vervolgens nuffig naar boven te gaan ?

Als ik in de douche ben zit ze te wachten en te blèren om vervolgens ook weer gewoon weg te lopen als ik de deur open doe . Lig ik in bed lekker op mijn zij springt ze gewoon even lekker boven op me staat even ' heel gezellig '' te trappelen om vervolgens naar haar nieuwe plekje aan het voeteneind te lopen en daar lekker te gaan slapen . Maar ik smelt elke keer weer als ik dat lieve kleine smoeltje zie ,mijn lieve Meisje 
Elisabeth 





10 opmerkingen:

  1. Anoniem11/20/2018

    Tja, ze hebben zo hun kuren. Maar ze blijven vertederen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze wil laten weten dat ze er is...
    Wat een mooi beestje Elisabeth.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vorige week was mijn dochter de hele week weg, nou, dat heb ik geweten. Eerste avonden gingen nog, de laatste 2 avonden is poeslief de hele avond aan het miauwen geweest en maar van het ene raam naar het andere lopen. Dochter kwam thuis en vervolgens heeft poeslief het hele weekend lopen bleren! Echt niet te stoppen! Haar manier van zeggen: nu zijn we weer compleet, nu is het weer goed. Blij dat ze nu weer heerlijk spinnend naast me lig te slapen, een stuk rustiger (haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mikki wilde zeker naar buiten. Daarom misschien zeurderig. Katten zijn zo slim. Weet precies wat er is. Prachtig is Mikki toch. Vertederend om te zien. Toch lekker plekje gevonden. Fijne dag. Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke katten-eigenwijsheid! Ik houd er van...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Elizabeth, van poezen heb geen verstand. Nooit ene gehad maar Mikki kan zich ook vervelen en wellicht kan je met een nieuw speeltje met hem wat gaan spelen. Mijn hond had zo een een voer-bal met wat brokjes erin en ik dacht dat ze deze ook hebben voor een poes. Dat is wat uitdagend voor hen en wellicht helpt dit wat. Maar als Mikki blijft mauwen dan kan er ook wat anders aan de hand wezen en dan is het wellicht raadzaam om toch maar even naar een dierenarts te gaan.Misschien is er een andere oorzaak. Ik vind het wel een mooie poes zeg. Groetjes, Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lastig als je ongerust bent als de Dame onrustig is en wat blijft het heerlijk he die dierenliefde. Dat je maar naar ze hoeft te kijken en je te voelen smelten. Soms is geluk zo bijzonder dichtbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze wil je gewoon steeds in de buurt hebben zeker! Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief! Katten zijn eigenzinnig en ik vraag me soms ook echt af wat ze me willen vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk dat ze met deze koudere, donkere dagen gewoon om wat meer aandacht vraagt. Een warm gevoel te krijgen, zo van ik ben hier, laat het dus ook maar eens merken. Katten zijn nu eenmaal aanhankelijk en vaak het kind in huis, als je begrijpt wat ik bedoel? het gaat haar vast goed hoor. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...