zaterdag 10 november 2018

Zwijmelen op Zaterdag - Marty Haggard sings "Mama's Hungry Eyes" on Country's Family Reunion


En rondkijkend op You Tube vond ik dit interview met de zoons van Merle Haggard en wat lijken twee van de drie sprekend op hun vader .Heb je geen zin om het gesprek helemaal te horen op ongeveer 7.30 gaat zoon Marty zingen en wow wat lijkt zijn stem best veel op die van Pa Haggard  wel wat '' lichter "" maar ik heb hier zo van genoten want dit is Country in de meest pure vorm

Liefs Elisabeth 

9 opmerkingen:

  1. kan me voorstellen Elisabeth dat je hier van genoten hebt
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Elisabeth,
    Twee zoons lijkt sprekend op vader.Mooie muziek om te luisteren. Ik heb op eind van de muziek geluisterd. Prachtig!! Ik moet zo straks weg. Fijn weekend gewenst voor jou.
    Lieve groetjes Jacqueline & Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een heerlijke zwijmel Elisabeth! Ik heb er ook van genoten hoor!
    Nou ja, ik geniet altijd van wat jij plaatst :-)
    Liefs XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem11/10/2018

    Heerlijke muziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het interview geluisterd. Interessante fragmenten, maar soms ook moeilijk verstaanbaar.
    Mooie song, mooie stem en perfecte begeleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd graag naar dit genre geluisterd. Leuk met het filmpje erbij. Een aangename week gewenst nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan me prima voorstellen dat je hiervan geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elisabeth,
    het duurde inderdaad even voordat de muziek kwam maar zo;n interview is ook nooit weg :-) Heb even heerlijk geluisterd en ook weer genoten.
    Ik ben erg laat met reageren maar ik was even weg van het blog na 31 oktober (ongeluk van mijn kleinzoon). ik liep al op achter en nu helemaal!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige muziek en inderdaad qua stem hebben ze veel van elkaar weg. Heb dus heerlijk geluisterd naar de mooie klanken. Dank je wel voor het posten. Wens je veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...