maandag 10 juni 2019

Het is allemaal teveel

Ik ben er even niet .Ik voel me vreselijk door de medicatie en heb ongeveer elke bijwerking die in de bijsluiter staat .De angst en paniek is verdubbelt en ik ben gewoon doodop .Als klap op de vuurpijl ging  om half 8 vanochtend de telefoon , de vriend van mijn dochter ligt in het zieken huis .Hij kreeg daar ook nog eens een hartstilstand en is gereanimeerd en word nu in slaap gehouden .Nu afwachten hoe hij daar uitkomt .Ik ben gewoon even helemaal op .
Elisabeth 

15 opmerkingen:

  1. Doe rustig aan Elisabeth, geen mooi bericht.
    Ik hoop dat het goed komt.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap voor jou en voor je schoonzoon. Het is allemaal niet niks ook! Heel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6/10/2019

    We duimen voor jou en hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sterkte, Elisabeth, ook voor je schoonzoon en dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Elisabeth wat een klote nieuws . Komt er nou nooit een einde aan. In Frankrijk dacht ik regelmatig aan je en hoopte zo dat het beter met je zou gaan. Doordat je niet blogde dacht ik wel dat dat niet het geval zou zijn. En dan dat nieuws van je schoonzoon terwijl je zoveel energie nodig hebt voor jezelf. Heel veel sterkte lieverd. Ik ga heel erg aan je denken in de hoop dat je een beetje rust kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem6/10/2019

    Arme schat. Heel veel sterkte. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh meis toch, wat een narigheid. Beterschap voor jezelf. En ook voor de vriend van je dochter. Wat een angstig idee hè... Heel veel sterkte met alles. Denk aan je! Liefs en een dikke knuffel! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vreselijk bericht. Echt geschrokken. Denk je ook een beetje aan jezelf? Heel veel sterkte voor iedereen. Een dikke kus.xxx

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ohhhh, jemig elisabeth.... wat zul je geschrokken zijn, ik hoop dat het allemaal goedkomt, ja snap best dat je het even helemaal gehad hebt, heel veel sterkte gewenst
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allemachtig wat een vreselijk nieuws zeg... En zeker als je het toch al moeilijk hebt. Sterkte gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sterkte allemaal,wat erg voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ellende, alles bij elkaar!
    Veel sterkte voor jullie, hopelijk komt het goed met jullie schoonzoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt vreselijk Elisabeth!
    Begrijpelijk dat je even helemaal op bent.
    Veel sterkte en denk alsjeblieft om jezelf.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wens je heel veel sterkte en neem de tijd om tot rust te komen.
    Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een hele dikke knuffel voor jou Elisabeth, hoop dat het goed gaat met jullie, ook met je schoonzoon
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...