zaterdag 29 juni 2019

Heel even een berichtje

Eerst wil ik jullie bedanken voor de lieve berichtjes ,de lieve mailtjes en ik heb zelfs heel lieve kaartjes ontvangen ,het doet me zo goed. Het gaat nog steeds moeizaam en het zal veel tijd nodig hebben . De dosis medicatie is nog laag omdat ik erg heftig reageer en ik heb gelukkig veel fijn contact met mijn huisarts . Waarschijnlijk binnenkort de dosis verhogen.Soms zijn er wat rustpuntjes en daar houd ik me aan vast .Ook maak ik op aanraden van mijn arts nu elke dag een kleine wandeling met mijn man .Ik val behoorlijk af want eten kan ik nauwelijks ,maar ach ik kan wel wat kilo's missen ! Dit is een harde les voor mij om nooit meer de alarm bellen zo te negeren ! De Vriend van mijn dochter is weer thuis nu en hij is er gelukkig goed uitgekomen .Hij is nog heel moe en wankel maar ze gaan er nu op uit met een rolstoel om even lekker buiten te zijn samen en er komt nog therapie. Ik heb zo'n enorm respect voor mijn meisje want wat heeft ze veel gedaan en moeten doorstaan ook met zijn familie . Daar ga ik niet verder op in maar het is schandalig hoe zij behandeld is/word ,en waarom ? Wat wil je nog meer dan een vrouw die 24 uur er is voor je zoon /vader/broer ,ze heeft bijna 24 uur per dag in het ziekenhuis geleefd de afgelopen weken en alles geregeld wat nodig was ,ook nu hij thuis is weer. Gisteren kreeg ik een lieve kaart van haar ,in de kaart had ze een klein engeltje gedaan.Het engeltje heeft ze zelf elke dag bij zich gedragen toen haar vriend in het ziekenhuis lag ,zo ontroerend lief ! Ik lees wel af en toe bij jullie maar heb weinig fut om te reageren maar dat komt wel weer.
Liefs Elisabeth 

10 opmerkingen:

  1. Fijn even wat van je te lezen.
    Wandelen is fijn he Elisabeth.

    Ik wens je alle goeds toe en dat bloggen komt wel weer.

    Lieve groet,
    Hilly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6/29/2019

    Dat alles maar snel weer gaat zoals je wil! Hug!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het klinkt alsof het allemaal de goede kant op gaat! Dat hoop ik echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om iets van je te horen. En dat het met je schoonzoon wat beter gaat. Zo lief van je dochter wat ze allemaal doet!
    Heerlijk voor je dat je een goed contact met je huisarts hebt. Dat is goud waard. Doe het rustig aan en heel veel sterkte voor iedereen.

    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ahhhh wat lief van je elisabeth, zorg maar goed voor jezelf en je dochter en haar vriend, wij lopen niet weg hé...
    dikke knuffel,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn even wat te horen! Zeker om te horen dat het heel langzaamaan weer wat beter gaat. Ook goed nieuws over je schoonzoon. Dat het allemaal maar weer goed mag komen. Superdochter, zo fijn dat je weer blij met haar bent! Dikke knuffel XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed om te lezen dat je schoonzoon er is doorgekomen en weer thuis is. Veel sterkte gewenst, en fijn dat je soms wel even wat betere momenten hebt...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed om te horen ,hoe het met jou,je dochter en haar vriend gaat. Sterkte allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Elisabeth,
    fijn om even wat van jet te horen en ook om te lezen dat het een héél klein beetje beter gaat. Fijn dat je af en toe wat kan wandelen :_)
    Hoe ze met je dochter omgegaan zijn is niet netjes en dit kan jij er ook niet bij hebben.
    Neem je tijd hoor .
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil je hierbij even mijn lieve groetjes geven aan jou. En was ook blij enige woorden van je te vernemen. Doe het maar rustig aan en laat je innerlijke kompas je de weg wijzen. Heel veel sterkte wens ik je toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Bloggen

Augustus 2007 begon ik voor de grap te bloggen op Windows Live Spaces .Al binnen een uur had ik het eerste vriendschap verzoek van A die nog...